2 lip 2018

Podsumowanie czerwca 2018



Czerwiec już za nami, a tym samym połowa roku 2018 też poza naszym zasięgiem. Czas szybko mija, tym bardziej gdy się ma dużo spraw na głowie, dużo pracy a mało wolnego.🙈🙉🙊


Czerwiec jeśli chodzi o czas wolny (czyli niedziele) spędziłam albo na grillowaniu, albo nad wodą. Miałam okazję być na pewnym jeziorem, pochodzić po Flohmark-ach ( taki pchli targ) często na nie jeżdżę, gdy jestem w Niemczech - czasem trafiam na super rzeczy :)

Jeśli chodzi o blogowanie to jestem zadowolona, że pomimo wszystko i tak udaje mi się odwiedzać wasze blogi. W tym roku mam o niebo lepszy internet. Nie publikuje dużo, bo nie mam zbyt wiele "zapasu".
Jeśli chodzi o czytanie....cóż bez szału 😅
W czerwcu przeczytałam 2 książki
Stron 730, czyli niby to średnio dziennie czytałam 24.
Ogólnie jestem i tak zadowolona, gdyż miałam gorsze wyniki podczas moich wyjazdów.

Czerwiec za nami, nie ma co patrzeć w przeszłość teraz ciekawe co przyniesie przyszłość czyli lipiec 😱

A jak tam u Was z czerwcem było?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga