14 kwi 2020

I po świetach...


Hej...święta, święta i po świętach. W tym roku niestety czas Wielkiej nocy był nietypowy.


A czas, który powinnam spędzić w gronie rodziny, spędziłam w domu, praktycznie sama, gdyż dzieci(nastolatki) miały swoje zajęcia a mój mąż  nie mógł zjechać z Niemiec😪. 
Praktycznie pierwszy raz od lat nie odczułam tego wyjątkowego, pełnego zadumy czasu.

Tak więc co robiłam siedząc w domu. Czytałam, ale to nie powinno Was zdziwić 😂 Włączając dzień dzisiejszy przez cztery dni przeczytałam 4 e-booki...





































Nie będę pisać opinii o tych powieściach, zapewne je kojarzycie. Wszystkie są podobne tematycznie. Niegrzeczni chłopcy, którzy trafiają na odpowiednie dziewczyny i zmieniają się pod ich wpływem. W każdej w mniejszym lub większym stopniu trafiają się sceny łóżkowe. Relaksujące, pozwalające dobrze spędzić czas lektury.

Dodatkowo obejrzałam trzy filmy. Starsze i już je oglądałam, ale miło było wrócić:

"Masz wiadomość"


"Młodzi gniewni" do tego filmu mam ogromny sentyment. Choć historie znam na wylot, zawsze czuje jak serce mi krwawi na końcu...A piosenka Coolio - pomimo lat nadal mam do niej słabość. Pamiętam jak słuchałam ją na kasecie 😍


"Trzej muszkieterowie" współcześniejsza wersja. Nie wiem czemu ale bardzo lubię oglądać wszystkie wersje dotyczące muszkieterów.

Niestety czytanie i oglądanie sprzyja jedzeniu 😊 więc ja zabieram się za: 



A dla niektórych dla przypomnienia...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga