19 wrz 2019

JESZCZE ŻYJE


Hej pamiętacie mnie jeszcze?



 Długo mnie nie było...niestety przez kilka miesięcy byłam poza granicami Polski. Brak czasu i minimalny dostęp do internetu przyczyniły się do mojej nieobecności.
Na chwile obecną trudno mi się ogarnąć, a tym samym powrócić do czytania. Przez ostatnie miesiące niestety bardzo mało czasu mogłam poświęcić na moje ulubione zajęcie...Dodatkowo nie wiem co jest ciekawego w nowościach...
Nie wiem jeszcze czy powrócę do blogowania, bo przestało mnie ono tak pasjonować jak wcześniej.  Z drugiej strony brakuje mi blogosfery...
Za jakoś czas być może zacznę coś publikować ale teraz nie mam siły...czasu, pomysłu.

Ten wpis robię aby pokazać że żyję.

W tej chwili moje życie wygląda tak:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga