9 lip 2018

Przeznaczenie i przyszłość Violet i Luke`a

Autor: Jessica Sorensen
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Premiera: 2016 i 2017
Cykl: The Coincidence tom 3 i 4
Stron: 367 i 237

Zarówno Violet jak i Lucke nie mieli udanego dzieciństwa. Ona zmieniała domy zastępcze jak rękawiczki, On mieszkał z matką, która jego dzieciństwo zamieniła w piekło. Obydwoje nie ufali nikomu, byli obojętni na emocje czy uczucia, do czasu...
...aż ich losy  się przeplotły. I choć znali się wcześniej dopiero w odpowiednim czasie ich historia zaczęły się łączyć.
Jednak czy szczęście jest im pisane? Jeszcze chyba nie, gdyż przeszłość je niszczy...i choć obydwoje nie są niczemu winni, muszą stawić jej czoła...

Violet i Lucke czytelnicy mieli okazję poznać podczas czytania historii opisującej Callie i Kaydena (klik i KLIK), jednak owe postacie były tylko dodatkiem do tamtych bohaterów. Teraz akcja dotyczy ich, dwóch poranionych dusz.
Cóż mogę powiedzieć o książkach? 
Dobrze się je czyta, aczkolwiek były momenty, że czułam albo znudzenie, albo irytację. W treści jest za dużo użalania się nad sobą,  losem,  głupotą bohaterów. Nie ma tutaj idealnych, cukierkowych postaci - co uważam za plus - jednak zachowane tych z wadami osób, jest też czasami proszące o pomstę do nieba.

Tak jak wspominałam obie książki czyta się szybko, z umiarkowanym zainteresowaniem, ale treść nie wywołuje achów i ochów, nie ma w niej niczego nadzwyczajnego ot lekkie czytadło poruszające ważne zagadnienia.

Obie książki też nie obudziły we mnie żadnych emocji. Były momenty, które powinny rozczulić czytelnika, ale niestety po mnie spłynęły jak woda po kaczce. Niby treść to też rozwijający się romans, kiełkujące uczucia, zaufanie...jednak jakoś tego się nie czuje, raczej logicznie wnioskuje.

Historia Violet i Lucke może nie jest najgorsza, ale szału nie ma. W sumie to nie mam pomysłu, aby o nich coś więcej napisać - co widać po krótkiej opinii. Raczej książki nie zostaną na długo w mojej pamięci, ale w sumie trochę umiliły mi czas.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga