28 sty 2013

stos2/13




Coraz ciaśniej robi się na moich regałach, ale cóż na to poradzę, że tak wiele cudnych książek mnie kusi. Dziś zaprezentuje kolejny stos, mam nadzieję, że szybko się z nim uporam.





 Przepraszam za słabą jakość zdjęcia, ktoś mi przestawił aparat, a nie miałam czasu na jego prawidłowe ustawienie.
.
 Zacznę od dołu:

  •  Co smakuje wiosną
  • "Nadciąga Burza" - R. Bridges
  • "Ognista" - S,Jordan
  • "Kowboje i obcy" - J.D.Vinge - dodatek do zamówienia
  • "Crescendo" - B. Fitzpatrick - brakująca część (musiałam zamówić w innej księgarni)
  • "Reckiess" - Kamienne ciało - C.Funke - egz. recenzencki - Egmont
  • "Pas Deltory" - E.Rodala - egz. recenzencki - Egmont
  • "Mój przyjaciel Karlinek" - J.Sobolewska - egz. recenzencki Novae res
  • "Zakon dobrego imienia Pana" A.Miranov - egz, recenzencki Novae res
  • 'Atlas chmur: - D. Mitchell - egz. recenzencki z portalu Upadli.pl ( książka już przeczytana, za niedługo recenzja na blogu, ale najpierw na portalu)

Które tytuły już za wami? Na które macie ochotę?

29 komentarzy:

  1. Czytałam "Ognistą" i "Nadciąga burza" i mi się bardzo podobały, a z chęcią przeczytałabym "Atlas chmur" :) I w sumie "Kamienne ciało" może być dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje stos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twojego stosu słyszałam tylko o atlasie chmur. Może kiedyś po niego sięgnę, a pozostałych tytułów nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście chciałabym przeczytać ,,Atlas chmur'', gdyż bardzo głośno o tej książce jest ostatnio.
    Przyjemnego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zazdroszczę "Atlasu chmur" :) Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej lektury życzę:) A, co do ksiazek, to chętnie przeczytałabym "Atlas Chmur":)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że Atlas Chmur może być ciekawą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Atlas chmur mogłabym widzieć u siebie, a poza tym? Nie znam tych tytułów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny stos! Zazdroszczę Atlasu chmur, Ognistej i Nadciąga burza :) Życzę Ci przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy stosik, uwielbiam serię Szeptem :) Z chęcią zapoznałabym się też z treścią Atlasu Chmur... Trzeba by przeczytać, nim się film obejrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stos bardzo pięknie się prezentuję.
    Życzę wspaniałej lektury i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Atlas Chmur. *.* Czekam więc na recenzję. :3
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałabym "Pas Deltory" z wielką chęcią. Czekam z niecierpliwością na recenzje wszystkich stosikowych zdobycz - może wtedy zdecyduję się na więcej?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam "Crescendo" i pamiętam, iż byłam nią równie zachwycona,co poprzednią częścią ^_^ Zazdroszczę "Ognistej"!
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę "Atlasu chmur"! *_*
    i widzę moje kochane "Crescendo" :D czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. nominuję Cię do zabawy Liebster Blog, szczegóły tu: http://wpapierowymswiecie.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

      Usuń
  16. "Crescendo" już za mną i bardzo mi się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Atlas chmur bym podkradła ;) Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat "Atlasu chmur". Reszty książek nie znam, więc chętnie się o nich dowiem czegoś więcej. Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uuuu cudne tytuły, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Crescendo♥ Kocham tę serię :P ,,Ognista", ,,Nadciąga burza" i ,,Atlas chmur", te ksiązki wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę tak pięknego stosu, ja na razie jedynie obładowana lekturami. "Atlas chmur" i "Reckless" - to bym chciała przeczytać, ach *-*
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam jedynie Cresscendo. Świetne! W następnym tygodniu mam dostać od koleżanki Finale i już nie mogę się doczekać! :)
    Przyjemnego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny stosik! *.* Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  24. ,,Pas Deltory" czytałam całą serię, świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stos :) Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga