4 sie 2013

Ulubiona księgarnia

Niestety nie potrafię określić, którą z księgarń należy do moich ulubionych. Tak naprawdę książki kupuje tam, gdzie wychodzę na tym najkorzystniej.
 Bardzo często korzystam z kodów rabatowych, które otrzymuje, promocji czy rabatów.

Często zdarza mi się, że książka którą pragnę kupić nie jest dostępna i wówczas szukam tam, gdzie nie ma jej braków.

A wy macie swoje ulubione księgarnie?

Post pojawi się także u:
Pauliny
Recenzje Kiti
Mileny

 P.S. Linki podam później.

12 komentarzy:

  1. Ze mną jest podobnie jak z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam swojej ulubionej księgarni, gdyż książki kupuje przeważnie na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam chodzić do księgarni z tanią książką. Zawsze coś w niej znajdę, jakąś perełkę za grosze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam w mieście moją ulubioną księgarnię, ale czasami kupuję po prostu tam, gdzie znajdę coś, co mnie zainteresuje albo cena jest korzystniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupuję właściwie tylko w Empiku, bo tylko do niego mam dostęp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. ja właściwie zamawiam na aros.pl, ale uwielbiam wędrować po empiku i matrasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulubionej nie mam, ale chetnie zagladam do mojej ksiegarni w miescie, a takze do Biedronki ;) uwielbiam promocje :) Kupuje tez czesto przez internet w Gandalfie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam, rzadko kiedy kupuję w księgarniach książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ;)
    Oczywiście Empik i Matras bo tam mogę szybko i sprawnie zamówić książki przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do pogrzebania najbardziej3j lubię malutkie ksiegarenki z tanimi książkami, niekoniecznie z nowościami, zaś prawdą jest to, że ksiazki najczęściej zamawiam przez internet w Empiku.

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga