10 mar 2013

stosik 3/13




Dziś brak recenzji...już dawno publikowałam stosik, tak więc dziś zaprezentuje kilka nowych pozycji, jednak nie są to wszystkie jakie nabyłam od ostatniej edycji.












  1. Świat Nocy - zakup własny
  2. Królowa Tiramisu - egz. recenzencki od Czarnej Owcy
  3. Wybrani - zakup własny
  4. Synowie wilczycy - wymiana z Kruszyną
  5. Wojna wilków
  6. Wilczyca i córka ziemi
  7. Noc wilków - pozycje 5,6,7 wymiana z raven





 
                                         
  1. Zabłąkany Anioł - zakup własny
  2. Ludzie honoru  - wymiana z Recenzji Kiti 
  3. Krwawa magia - egz. recenzencki od Novaeres (jutro recenzja)
  4. Rok w poziomce - prezent od Kruszyny
  5. Gwiazda Anioła - wymiana z magdusiadz
  6. Gwiazda Strindberga - egz. recenzencki od Czarna owca

I jak wam się podobają tytuły. Które z nich was interesiją, a które już mieliście okazje poznać.
Miłego wieczorka :)

24 komentarze:

  1. Ciekawią mnie "Wybrani", więc czekam na recenzję. :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czekam na recenzję "Wybranych", bo ostatnio książka wzbudziła moje zainteresowanie. Miłego czytania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ,,Krwawa magia'', więc czekam do jutra na jej recenzje. Jestem również ciekawa ,,Domu nocy''. Przyjemnej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stos! Zazdroszczę Wybrani

    OdpowiedzUsuń
  5. świat nocy mnie zainteresował...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świat nocy czytałam, a tak to... Może te wilki będą ciekawe, aczkolwiek nie słyszałam o nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym wilczą trylogię z pierwszego stosiku i Świat Nocy. Synów wilczycy mam u siebie i mam zamiar czytnąć w marcu, a zabieram się do tego od drugiej połowy stycznia... Wybranych też z chęcią bym podebrała. Zbłakanego anioła posiadam i to ostatnia część Błękitnych, jaką czytałam, dalej mi się nie chciało...
    Krwawa magia wygląda mi ciekawie.
    Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe nabytki :)
    przygarnęłabym "Wybranych"
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Gwiazdy anioła" zdecydowanie nie polecam, a "Wybranych" ZAZDROOOSZCZĘ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. "Rok w Poziomce" mi się bardzo podobała, no ale nie wiem czy akurat tobie przypadnie do gustu, gdyż zdania na jej temat są podzielone. Co do reszty to jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka tytułów mnie interesuje :). Najbardziej chciałabym dostać w swoje łapki "Wybranych"! Reszta też wygląda ciekawie i widzę, że w tym stosiku królują wilki :). Czekam na recenzję! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podebrałabym Ci "Wybranych" *.* "Rok w Poziomce" dziś przeczytałam, urocza książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy stosik;) ja bym brała wszystko po kolei;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę na "Wybranych" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Rok w Poziomce" przygarnęłabym na swoją półkę :) Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestaty z żdną książką nie odbyłam prywatnego spotkania, dlatego czekam na twoją recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłej lektury! :) Wybranych zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Większości nie znam... Miłego czytania zatem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjemny stosik:) "Wybrani" są dobrym zakupem! Gratuluję i życzę przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stos, miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stosik :) Z chęcią ukradłabym ci kilka pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapowiada się ciekawie. Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga