13 kwi 2013

Stos 4/13





Dziś sobotnio, bez recenzji. Zaprezentuje wam moje zdobycze mijającego tygodnia. Oczywiście mój portfel troszeczkę uszczuplił swoją objętość, ale nie mogłam przejść obojętnie :)

 
Nie ukrywam, że nie mam bladego pojecia kiedy recenzje zakupionych książek pojawią się na blogu :( Recenzenckie na dniach.

 Pierwsze cztery pozycje to recenzenckie:
- Z innej bajki J.Picoult i S.Van Leer
- Angelfall S.Ee 
~~ książki od portalu Upadli.pl

- Doświadczenia poza ciałem (recenzja post niżej)
- Odpowiedź Anioła
~~ Książki od wyd. Studioastropsychologii

Kolejne pozycje to już mój zakup, przywieziony przez kuriera:

- Taniec z Diabłem ~S.Kenyon
- Ukochany nieśmiertelny - C.Tierman
- Płonący stos - C.Tierman
- Sezon czarownicy - N.Mostert
- Mroczne szaleństwo - M. Moning
- Kruczobór - A.Peters

Które tytuły już za wami? Na które macie ochotę?

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pozycje w twoim stosie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący stosik ;)
    Hmm, mogłabym ci podebrać "Z innej bajki", a ten "Kruczobór" strasznie kusi tytułem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Ukochany nieśmiertelny" jest wg mnie średnia, ale kto wie - może Tobie się spodoba?
    czekam na recenzję "Angelfall" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. cudna książka - warta uwagi skończyłam ją dziś czytać - recenzja za kilka dni na blogu w wcześniej na Upadli.pl

      Usuń
  5. Serdecznie polecam "Kruczobór", jednak najbardziej "Taniec z diabłem". Zarek to wspaniała postać. Chciałabym przeczytać tą powieść jeszcze raz, nie mając pojęcia jak się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Picoult mam w planach od dawien dawna. Bardzo chcę poznać tę sławną pisarkę.
    Angelfall próbowałam kiedyś czyrać, ale w ogóle mi się nie podobała i odłożyłam w połowie.
    Taniec z Diabłem mam w dalekich planach czytelniczych, a Moning wielbię bezgranicznie. Uwielbiam jej styl!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem nic dla mnie, ale wpadnę poczytać recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa dwóch pierwszych i ten Kruczobór ciekawa jestem o czym opowiada.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stos! Właśnie czytam "Angelfall" i gorąco polecam :D Jest naprawdę niesamowita! Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawym wydaje się Taniec z diabłem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam żadnej z w/w książek, ale przygarnęłabym "Angelfall" oraz najnowszą książkę Picoult :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany, same pyszności :) ANgelfall... Miałam w planach na ten miesiąc i nie wiem, cyz się jednak nie skuszę. Bo nie wiadomo, co z kontynuacją Blasku, więc.. Więc.. Więc chyba nie będę mogła się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety zadnej nie czytałam, ale tym bardziej czekam na twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mroczne szaleństwo baaardzo mi się podobało. Z resztą cała seria jest jedną z moich ulubionych ;) Angelfalla też zamierzam zdobyć :) Z innej bajki też chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ochotę na Picoult, przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako tako żadna nie przypadła mi do gustu, ale czekam na Twoje recenzje, które być może zmienią moje nastawienie. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnej z tej książek nie znam, ale tak jak większość nie miałabym nic przeciwko, aby poznać nową Picoult :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przyjemny stosik szczególnie polecam "Angelfall"

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety niczego nie mam, ba, większości nawet nie znam, ale tym bardziej czekam na opinię. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, muszę dorwać nową Picoult <3. Czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawi mnie książka "Angelfall" :) Śliczny stosik!
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeny, naprawdę zazdroszczę. Tyle cudeniek *u*

    OdpowiedzUsuń
  23. "Angelfall" właśnie czytam, a "Kruczobór" również chciałbym posiadać w swojej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga