21 kwi 2013

Kiedy czytam?!





Kiedy czytam?!


Z moim czytaniem jest bardzo różnie. Najczęściej czytam wieczorami  i nocami. Jednak nie jest to regułą. 

Czasem potrafię przesiedzieć całą   niedziele z książką w ręku lub rano, gdy jeszcze budzik nie zadzwonił, a ja już nie śpię.

Czasem bywa i tak, że książka potrafi mnie wciągnąć jak czarna dziura, zaniedbuje obowiązki z danego dnia, a później muszę nadrabiać zaległości. Tego najbardziej nie lubię. Jednak czytanie jest jak nałóg, z którego trudno się wyrwać. A poznawanie fikcyjnych historii jest jak kawałek dobrego ciasta.

Z wiadomych względów liczba przeczytanych książek zimą jest większa. Latem jednak więcej czasu spędzam na powietrzu i nie mam takiego zapału do czytania.

A wy kiedy czytacie?

           Posta pojawił się także:

12 komentarzy:

  1. Ja ogólnie kocham czytać. Tak więc pora dnia nie jest tak ważna jak to co czytam. Jednak myślę, że preferuję noc. Wtedy już wszyscy śpią, a ja w kompletnej ciszy mogę zagłębić się w lekturę. :)
    A w wakacje, ja właśnie głównie wolę siedzieć w domu i czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam o każdej porze, alepreferuję noce i wieczory :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W autobusie, na wykładach, w trakcie przerw na uczelni, a w domu jak tylko mam wolną chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja podobnie - czytam zwykle wieczorami i nocami, ale zdarza mi się również przesiedzieć cały weekend nad książką :) rano przed budzikiem?! nie... nigdy nic podobnego nie miało miejsca, bo jestem strasznym śpiochem i nie wstaję przed budzikiem :) ale żeby dać się porwać pisanej historii muszę mieć odpowiednie warunki, więc nie potrafię czytać w autobusie, na poczekalni ani w podobnych miejscach... a może i potrafię, ale tego nie robię, bo nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czytam wieczorami, trochę rzadziej po południu, a jeszcze rzadziej w nocy pod kołdrą ;) jeśli książka naprawdę mnie wciągnie, to czasami zabieram ją i do szkoły. a jeśli wiem, że tego dnia mam zastępstwo, to już obowiązkowo zabieram :) no i wyjątkami są weekendy - wtedy czytam kilka dobrych godzin w ciągu dnia; czasem nawet nie wyściubiam nosa za drzwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najczęściej wieczorami, w przerwie między zajęciami na uczelni i podczas śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze przed snem - obowiązkowo. Po powrocie do domu, czasem w tramwaju i między zajęciami w empiku... :) I w weekend dzień też rozpoczynam książką, a potem co jakiś czas w ciągu dnia jeszcze czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czytam w drodze do pracy i z powrotem oraz wieczorami. Zresztą każdą chwililę staram się wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię czytać popołudniu i wieczorami, ale jak trafi się jakaś dobra książka to potrafię i rano wcześnie się obudzić i czytać. Uwielbiam w lato spędzać całe dnie na dworze na bujdaku i czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zależy, ale raczej popołudnie/wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej lubię popołudniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nocami nie czytamm, poniewaz uwielbiam sobie pospać. Jestem raczej rannym ptaszkiem i lubie sobie rano poczytac. Czytam takze w kazdej wolnej chwili, a wiosnna jest ich coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga