8 gru 2013

Co książki wnoszą do naszego życia.

Po co czytać książki? Czy są komuś potrzebne? Co wnoszą do naszego życia? Z jednej strony można rzec, że nic, a z drugiej, że coś...

Książki historyczne, publicystyczne czy inne tego gatunku dostarczają nam wiedzy. Bajki, baśnie przenoszą nas do czasów dzieciństwa, erotyczne, cóż ujawniają tematy tabu...Książki fantastyczne, które ja najczęściej wybieram, pozwalają mi na chwile relaksu, odprężenia i oderwania się od spraw codziennych. Mając świadomość fikcji wydarzeń podchodzę do niech z "lekkim sercem"
Dla mnie książka jest przyjacielem, który nie zawsze uczy, ale wnosi w moje życie trochę barw. Czasem podczas czytania uśmiecham się do papierowych kartek, a czasem płacze - wnoszą emocje, które staram się tłumić w życiu codziennym. Książki pozwalają na zatopienie się w świecie innym niż ten, w którym żyje. Jeśli chodzi o mnie książki wnoszą do mojego życia przede wszystkim spokój, odprężenie a czasem naukę.Innym razem zmuszają mnie do refleksji czy zadumy.

A co książki wnoszą do waszego życia?

Post pojawił się także u:
Recenzje Kiti
Pauliny

Czyszczenie półek
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga