23 paź 2019

8 lat bloga

Każda znajdująca się tu książka, każdy tom, posiadają własną duszę. I to zarówno duszę tego, kto daną książkę napisał, jak i dusze tych, którzy tę książkę przeczytali i tak mocno ją przeżyli, że zawładnęła ich wyobraźnią.[Carlos Ruiz Zafón]





Współczesnego człowieka niszczy pośpiech. Nigdy się nie zatrzymuje. A przecież tajemnicą szczęścia jest umieć czasem przystanąć.[ Michel Quoist ]



Nie bez powodu umieściłam cytat o pośpiechu...w ciągłym biegu zapomniałam, że 16.10.2019 blog obchodził swoje 8 urodziny.
Nie wierzyłam, że dotrwam do tego czasu. W tym roku miałam się pożegnać z blogowaniem. Mój blog jest jednym z nielicznych, który tak długo przetrwał w tej strefie. Czasem brakuje mi sił, czasu, chęci, ale pomimo tego zdecydowałam się wrócić. Choć pojawia się mniej wpisów to jeszcze trzymam się na powierzchni. Trudno mi egzystować bez blogosfery i bez waszych opinii i komentarzy.

Z gustami literackimi jest po trosze jak z miłością: zdumiewa nas, co też to inni wybierają [Andre Maurois]

Dziękuje, że jesteście ze mną :)









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga