19 kwi 2012

stosik 1











Ostatnimi czasy zauważyłam, że wiele osób ujawnia swoje stosy książek, które ma do przeczytaia.
Postanowiłam skorzystać z takiej opcji i ujawinić swój, mały - kończący się już.



1. Klub niewiernych żon.C.Karasyov
2.Mroczne tajemnice - N. Roberts (moja pierwsza książka tej autorki)
3.Igrzyska śmierci - S.Collins
4.W pierścieniu ognia S. Collins
5.Kosogłos - S.Collins

W stosiku nie jest ujęta trzecia księga " Pamiętniki wampirów"

Za kilka dni ma mi dojść kilka nowych powieści, tak więc postaram się go także ujawnić.

Nigdy wcześniej nie robiłam wymian książkowych, ale jeżeli ktoś byłby zainteresowany to: " Bogini oceanu" man do zamiany. Nie ma recenzji tej powieści, gdyż czytałam ją ok. roku temu i trudno mi teraz napisać, aby nie pomieszać wydarzeń.

23 komentarze:

  1. Świetny stos, mam nadzieję, że lektura również będzie miła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy stosik. Szczególnie dwie pierwsze pozycje od góry mnie zaintrygowały i czekam na ich recenzje.
    Przyjemnej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno się pojawią, ale nie wiem kiedy zdążę je przeczytać. Wieczory są już krótkie. Witam.

      Usuń
  3. Kolejny stosik, w którym widzę "Igrzyska śmierci"... Może sama się na nie kiedyś skuszę. ? ;)

    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci całej trylogii Igrzyska śmierci. W najbliższych dniach też się muszę w nią zaopatrzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogię dostałam od siostry. :) witam w moich skromnych progach.

      Usuń
  5. Ja w weekend przeczytałam w pierścieniu ognia a dzisiaj zaczynam kosogłosa:)) Życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcia przeczytałabym ksiażke Nory Roberts, na razie mam w stosiku jej Trylogię Kręgu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie moja pierwsza przygoda z autorką, ale słyszałam wiele dobrego o jej książkach :)

      Usuń
    2. Ja tak samo. Przekonamy się ;)hmm moze był jakiś problem? tam gdzie są inni członkowie klikasz "dołącz do tej witryny"

      Usuń
  7. Kurcze! cała trylogia :D to Sol czeka na opinie! Fajny stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny stosik. U mnie pojawi się dopiero po maturze. Ale będzie większy niż Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie z tego stosu to resztki w najbliższych dniach ma dojść 6 pozycji ;0
      Oj matura nie zazdroszczę, ja mam ją już za sobą.

      Usuń
  9. Witaj :)

    Może miałabyś ochotę wziąć udział w konkursie organizowanym na naszym blogu :) ?
    Jeśli tak to zapraszam:

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/04/ksiazeczkowy-konkurs-z-nagrodami.html

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik, ale ci zazdroszczę książek pani Collins ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę "Igrzysk śmierci". Sama nie mogę się doczekać aż odbiorę moje zamówienie w empiku. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, "Igrzyska Śmierci". Moje najukochańsze. Serdecznie i z całego serca polecam całą serię.
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga