1 sty 2013

Podsumowanie roku



Tak więc nowy rok już powitaliśmy. Jedni leczą kaca, inni odsypiają, a niestety reszta musi pracować :( 
Ja noc sylwestrową spędziłam ze znajomymi, jestem niewyspana, ale ogólnie zadowolona.

Dla mnie nadszedł czas na podsumowanie minionego blogowego roku. Ogólnie rok 2012 był dla mnie ciężki, ale przeżyłam.

 Jeśli chodzi o blog, pierwsza połowa nie jest zachwycająca , niestety nie odnalazłam się w tym świecie, ale wzięłam się do roboty i:

- W czerwcu rozpoczęłam współpracę z portalem UPADLI.PL, który polecam.  Poznałam wspaniałe osoby.
 - Jesienią nawiązałam współpracę z czterema wydawnictwami: Mira, Egmont, Studio astropsychologii i Novae Res, którym dziękuje za zaufanie.
 - Napisałam także 5 recenzji dla portalu nakanapie.pl i jedną na zlecenie dla Upadli.pl
 - zorganizowałam pierwszy konkurs,
- obchodziłam pierwsze urodziny bloga.
- zmieniłam nazwę z upadły anioł na upadły czy anioł - niewielka różnica, a jednak.
 ...teraz jest już łatwiej.

Nie udało mi się przeczytać powalającej liczby książek, a zaledwie  63 i pół (jedną czytam).
 Nie potrafię jednak wskazać najlepszej, bo jest ich kilka, ale najgorsza to -Zmrok
Nie wszystkie recenzje zostały już umieszczone na blogu, niektóre jeszcze czekają na swoją kolej w publikacji.
Bardzo dużo książek zakupiłam i zalegają moje półki, jeszcze nie czytane :( nad czym ubolewam.
W tym roku przybyło mi wielu obserwatorów - w  samym grudniu 21 - rekord roku,ogółem jest 99
Nie mam jako takich postanowień noworocznych - czas pokaże co i kiedy przeczytam. Jednak mam nadzieję na większą liczbę umieszczanych postów.

Dziękuje wam, że jesteście ze mną, zostawiacie ślad swoich wizyt i liczę, że tak zostanie w 2013r.Ja także staram się was odwiedzać i dawać znaki wizyt, przez krótkie wpisy.

Podsumowanie krótkie, ale najważniejsze rzeczy ujęte. W przyszłym roku może będzie obszerniej.

p.s. 
wczoraj mój blog miał dzień rekordowych wejść:


Liczba wyświetleń stron wczoraj 234
w grudniu wejść:
Liczba wyświetleń stron w ostatnim miesiącu 2 335
 
ciesze się ze wzrostu statystyk :)


A jak wam minęła noc sylwestrowa?


26 komentarzy:

  1. Gratuluję osiągnięć:)
    A sylwester...cóż minął mi zbyt szybko...

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem nieletnia, więc zabawa bezalkoholowa - ale i tak świetna! :D

    tylko pozazdrościć takich wyników! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jednak zadomowiłaś się w blogosferze i zostałaś na dłużej :) Oby 2013 był lepszy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne statystyki:) A sylwester na imprezie ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozwijasz się w niezwykle ekspresowym tempie. Tylko wypada pogratulować. :-)
    Życzę ci, aby Nowy Rok był jeszcze lepsze od poprzedniego i obfitował w same przyjemne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nogi bolą ! :)
    świetne wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne statystki! Oby tak dalej :D
    Sylwester spędziłam z przyjaciółmi na trzeźwo ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne osiągnięcia!
    A noc sylwestrowa udana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwestra nie obchodzę, więc po prostu minęła. :0
    Wyniki niezłe! Gratuluję. :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne statystyki, to co najważniejsze, zostało ujęte. No cóż, życzę spełnienia, nie tylko blogowych, marzeń. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie statystyki :D Tak się składa, że mój blog również miał wczoraj rekordową liczbę wejść ;) Gratuluję !!
    recenzje-literackie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 63 książki to całkiem niezły wynik, sama miałam podobny dwa lata temu. ;)
    Sylwester przyszedł i minął, jak zwykle...

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pięknych wyników:) a ja dziękuję, że prowadzisz bloga i mogę tu sobie zaglądać, a przez to poznawać literaturę, obok której mogłabym przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mówi się, że początki są najtrudniejsze. Ja co dopiero zaczęłam, a jeżeli później ma być już tylko lepiej, to jestem zachwycona, bo już teraz jest świetnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Po Sylwestrze... nieźle xD
    Gratuluję pięknych statystyk i wytrwałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako setny obserwator gratuluję wyników i życzę kolejnych sukcesów, a zwłaszcza determinacji w dążeniu do celów, które sobie zamierzyłaś :) Witaj, nowa znajomo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję podsumowania :)
    wielu sukcesów w 2013 roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyników i życzę dalaszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  19. No Zmrok jest straszny, nawet nie skończyłam czytać. Ja ta nawet nie wiem, ile książek przeczytałam, jednak podejrzewam, że nie więcej od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wyników i życzę żebyś w przyszłym roku znów miała problem z wybraniem najlepszej książki. Niech wszystkie okażą się świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję osiągnięć :) Ja odpuściłam sobie podsumowanie. Ale mam nadzieję, że w przyszłym roku je zrobię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. i tak przeczytalas wiecej ksiazke niz ja! :D

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga