12 sty 2013

stosik 1/13



Dziś zaprezentuje mój dość pokaźny stos. W ten sposób mniej więcej dowiecie się, jakie recenzje pojawią się w przyszłości na moim blogu. Ze względu na to, że nie daje ich w kolejności, być może ta przyszłość będzie oddalona :)











  1. G.Masterton - Syrena
  2. K.Armstrong - Odwet
  3. R. Hawthorne - Nów Księżyca
  4. B.Fitzpateick - Szeptem
  5. .....................- Cisza
  6. .....................- Finale
  7. K.Creagh - Kruk Nevermore
  8. ...............Cienie Nevermore
  9. L.Kate - Upadli
  10. M.Haig - Radleyowie
  11. D.Macambert - Hotel na rozdrożu
  12. H.Magali - Bezimnienna
  13. J.Lindsey - Dla siebie stworzeni.
 Mam nadzieję, że nie będzie to pechowa 13-stka. Przepraszam za słabą jakość zdjęcia.

Książki 1-3 to pozycje wypożyczone z biblioteki, natomiast reszta jest moim własnym zakupem. Na stosie nie ma egzemplarzy recenzenckich, gdyż dopiero wybrałam tytuły.
Pozycje 13 - 11 nie są w moich klimatach, ale postanowiłam się zmierzyć z takim romantyczno-realnym klimatem.
Pozostałe książki to moja ukochana fantastyka.
Jak wam się podoba? Co już czytaliście, a co planujecie?

33 komentarze:

  1. Jeszcze nie czytałam nic, ani nie planuję. Nie moje klimaty. Może po recenzjach to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mastertona lubię więc czekam na recenzję. Ogólnie fajny stosik :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wspaniałych książek! Miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile cudownych książek! "Upadłych" mam w najbliższych planach, natomiast "Nevermore: Kruk" w trochę dalszych :)

    a tak na marginesie: a gdzie "Crescendo" ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny stos! U siebie na półce już od pół roku posiadam "Odwet" i w końcu muszę się za niego zabrać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam Nvermore, nie napisałam recenzji, ale ksiązka jest oryginalna. Upadłych też czytałam jakoś w wakację, muszę sięgnąć po kolejną część. Szeptem czytałam jak na razie 1-3, ale uważam, ze najlepsza pierwsza, niedługo sięgam po 4 ;)Reszty nie czytałam lub nawet się z nimi nie spotkałam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat dzisiaj skończyłam czytać "Szeptem". Ta książka jest świetna naprawdę polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik! Polecam Nevermore :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny stos! Oczy błyszczą jak się na niego patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci się poszczęściło, same perełki :3 Od Fitzpatrick czytałam trzy pierwsze tomy, fajne są. Pierwszy tom Nevermore też mam za sobą i miło wspominam. Upadłych też czytałam, całkiem przyjemna lektura, choć nie najwyższych lotów. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Seria szeptem godna polecenia, ale co do Upadłych... nie spodobali mi się za bardzo, ale to zależy od gustu... Nevermore pierwszy tom przeczytałam, a co do drugiego to nie przebrnęłam i na razie czeka aż do niego wrócę;)
    Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Świetny stosik :3 Jestem w trakcie czytania Bezimiennej :3 Pozdrawiam i życzę przyjemnych lektur..

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała seria Szeptem i oczywiście Upadli. Uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam Szeptem, nie lubię, Syrena jeszcze przede mną. :)
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik, życzę przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, naprawdę świetny stosik a raczej stosisko XD Miłej lektury życzę! Odpowiedziałem na twoje pytania w najnowszym poście!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny stosik :)
    podkradłabym książki pani Fitzpatrick :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny i ciekawy stosik, przeczytałabym z przyjemnoscią kilka pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam Upadłych i Odwet - całkiem ok:) Książki z serii Szeptem uwielbiam, a za ostatni tom już niedługo się zabieram. Nevermore bym ci chętnie podkradła:)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stos. Życzę miłego czytania w zimowe wieczory!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny stosik. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny stosik! "Nevermore.Kruk" z chęcią bym sobie od Ciebie pożyczyła ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezły stosik! Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic nie czytałam, ale z chęcią sięgnę kiedyś po "Szeptem" :) Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stosik! :)
    Oddaj Nevermore <3 :P
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś wyróżniona w Versatile Blogger, zapraszam http://recenzje-kiti.blogspot.com/2013/01/versatile-blogger-zostaam-wyrozniona.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Upadli <3 I Nevermore! Miłego czytania =)

    OdpowiedzUsuń
  28. Potężne stosicho! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny stosik, miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudnny stos, większość pozycji bym chętnie podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecież to nie stosik, a STOS!
    13 książek to baardzo dużo. powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga