18 paź 2015

Przygarnij "Wyspę potępionych"



Tak się złożyło, że zostałam posiadaczką dwóch egzemplarzy książki "Wyspa potępionych". W związku z tym chciałabym jedną - funki-el nową -  komuś podarować.


Nie jest to konkurs, więc nie ma pytań, jest jednak jeden warunek. Osoba zgłaszająca się po książkę musi być obserwatorem mojego bloga.

Co trzeba zrobić, aby mieć szanse otrzymania książki?

W komentarzu poniżej napisać:
 - zgłaszam się
- podać nick pod jakim obserwujesz mój blog
- podać adres meila

Regulamin:
1. Organizatorem Rozdawajki jest właścicielka bloga niebo - piekło - ziemia
2.Fundatorem nagród jest Upadły czy Anioł. 
3.Warunkiem uczestnictwa w "Rozdawajce" jest zgłoszenie się w komentarzu oraz przestrzegania regulaminu.
4. Rozdwajka trwa od 18.10.2015 do 25.10.2015. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu.
5.Zwycięzcy zostaną wybrani losowo.
6.W rozdawajcie mogą brać udział osoby mieszkające na terytorium Polski, nie wysyłam książek za granicę.
7.Zwycięzcy mają 2 dni na odpowiedź na mojego maila z informacją o wygranej. W przypadku braku odpowiedzi nastąpi ponowne losowanie.
8.Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu. 


Powodzenia
Ps. Pierwszy raz organizuje rozdawajkę - więc jeśli o czym zapominałam - napiszcie mi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga