1 paź 2015

Podsumowanie sierpnia i września



Jesień się już zaczęła..., a kolejny miesiąc za nami. Czas na podsumowania.

W sierpniu przeczytałam tylko 2 książki, dlatego nie robiłam podsumowania. Drugi miesiąc wakacji, był dla mnie bardzo ciężki i pracowity. Dodatkowo wracałam do domu.

Początek września też nie należał do najlepszych - masa zaległości do ogarnięcia. W miarę mi się udało - ogarnąć. Pod względem czytelniczym wrzesień był udany - szczególnie końcówka.

We wrześniu przeczytałam 14 książek + 2 książki przeznaczone dla dzieci (komiks i pamiętnik). Miesiąc zakończyłam z wynikiem 5 041 przeczytanych stron, czyli średnio czytałam 168 stron dziennie. Jestem usatysfakcjonowana wynikiem. Jednak najbardziej ciesze się, że dalej mogę pozwolić sobie na wieczorne i nocne czytanie.

Część recenzji przeczytanych książek opublikowałam, więc mogliście już je przeczytać, pozostałe pojawią się na dniach. Z czytaniem nie ma problemu, ale z pisaniem niestety jest. Czasem niestety mam pustkę w głowie - duża liczba książek - duży zamęt.

We wrześniu zahaczyłam też liczbę 100. Już wyjaśniam - od początku roku przeczytałam ponad 100 książek. Cieszy mnie ten wynik.

A jak Wam minął wrzesień? 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga