1 paź 2015

Podsumowanie sierpnia i września



Jesień się już zaczęła..., a kolejny miesiąc za nami. Czas na podsumowania.

W sierpniu przeczytałam tylko 2 książki, dlatego nie robiłam podsumowania. Drugi miesiąc wakacji, był dla mnie bardzo ciężki i pracowity. Dodatkowo wracałam do domu.

Początek września też nie należał do najlepszych - masa zaległości do ogarnięcia. W miarę mi się udało - ogarnąć. Pod względem czytelniczym wrzesień był udany - szczególnie końcówka.

We wrześniu przeczytałam 14 książek + 2 książki przeznaczone dla dzieci (komiks i pamiętnik). Miesiąc zakończyłam z wynikiem 5 041 przeczytanych stron, czyli średnio czytałam 168 stron dziennie. Jestem usatysfakcjonowana wynikiem. Jednak najbardziej ciesze się, że dalej mogę pozwolić sobie na wieczorne i nocne czytanie.

Część recenzji przeczytanych książek opublikowałam, więc mogliście już je przeczytać, pozostałe pojawią się na dniach. Z czytaniem nie ma problemu, ale z pisaniem niestety jest. Czasem niestety mam pustkę w głowie - duża liczba książek - duży zamęt.

We wrześniu zahaczyłam też liczbę 100. Już wyjaśniam - od początku roku przeczytałam ponad 100 książek. Cieszy mnie ten wynik.

A jak Wam minął wrzesień? 

20 komentarzy:

  1. Ponad 14 książek to bardzo ładny wynik;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ilości przeczytanych książek, ja ze swoim wynikiem mogę się schować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 14 książek? Dla mnie to niestety wynik nieosiągalny jak narazie,więc szczerze gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak ja Ci zazdroszczę. Ja czasem mam problem żeby jedną w miesiącu przeczytać. Ehh ten ciągły brak czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wrześniowe wyniki! :D Nawet mnie tak dobrze nie poszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że jesteś zadowolona. Ja również nie narzekam na wrzesień.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to nieźle nadrobiłaś cały sierpień :) Ja w tym miesiącu postanowiłam wziąć się porządnie za swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 100! Gratuluję i będę ścigać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje wrześniowe zmagania już poznałaś, więc nie będę się powtarzać. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w zeszłym miesiącu przekroczyłam też setkę ;) albo to było pod koniec sierpnia? No nieważne, ale gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wynik! Gratuluje i życzę równie zaczytanego października! ;)
    Pozdrawiam Justyna z  książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow sto książek O.O ja nie wiem czy 50 przeczytałam. Ogromne gratulacje, tym większe, że w sierpniu prawie nie czytałaś. ;)
    Fascynuje mnie pomysł liczenia stron, ale jestem za mało ambitna żeby tego pilnować. A wychodzą takie piękne ogromne liczby ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. 14 książek , świetny wynik:) moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. 14 książek?! Gratulacje... :D A ja byłam tak dumna ze swoich siedmiu... :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przekroczyłaś już setkę:) Naprawdę super;))) Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju! świetny wynik! I to przekroczenie 100 książek! Naprawdę wielkie gratulacje! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja staram się łączyć pracę i czytanie. Lekko nie jest, ale jeżdżenie autobusem 3 godziny dziennie ma swoje plusy. Gratuluję wyników, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga