16 paź 2015

To już 4 lata...


 Nie będę Was zbytnio zajmować, jednak mam indywidualne święto. Dziś mój blog obchodzi czwarte urodziny - jest to mój mały sukces...

Cztery lata temu opublikowałam pierwszy post, początkowo nie wiedziałam o czym będzie blog, dopiero z czasem stał się recenzencki(wiele wpisów usunęłam). Przez te lata miałam okazję przeczytać wiele ciekawych powieści i to dzięki Wam. Odwiedzając wasze strony wybierałam tytuły, które mnie zainteresowały, a po które nie zawsze bym sięgnęła.

Po tak długim czasie w blogosferze czuje się jak weteran, gdyż niewiele blogów tak długo utrzymuje się na powierzchni. Dlatego też bardzo Wam dziękuje za komentarze, które publikujecie pod postami. Dzięki temu mam mobilizację do dalszych działań. 

Mam nadzieję, że nadal będziecie ze mną i że w przyszłym roku nadal ja będę z Wami.

Prowadzenie bloga też wymaga pracy i czasu, nie zawsze go mamy, ale trudno przestać robić coś co się lubi...Chwile zwątpienia dopadają mnie często, ale Wy dodajecie mi sil.
Dziękuje za te wspólne cztery lata.

Ps. szykuje się z rozdawajką urodzinową, ale chyba dopiero w niedzielę coś więcej na ten temat napiszę.

26 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję i życzę jeszcze wielu owocnych lat spędzonych na blog sferze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie Ci gratuluję!
    Wow, cztery lata to naprawdę coś i masz co świętować :D
    Życzę Ci przede wszystkim dalszej wytrwałości oraz wielu wspaniałych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, gratuluję, świetny wynik! Życzę Ci kolejnych lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, wielkie gratulacje!! Mnie jeszcze daleko do 4 lat, ale Tobie się udało tyle wytrwać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cztery lata to kawał czasu. Gratuluję tej Twojej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje tylu lat, świetna liczba i wspaniały blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, sto lat :) Gratuluję takiego stażu w blogosferze. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Ja niedługo będę miała trzy latka, więc jestem trochę młodsza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cztery lata, to rzeczywiście niezły wynik. Gratuluję i życzę dalszego zapału:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! 4 lata to szmat czasu - naprawdę mocno gratuluję! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Cztery lata to na prawdę sporo czasu tak wiec zdecydowanie powinnaś to świętować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. I jeszcze dużo dużo więcej lat Ci życzę i mnóstwo satysfakcji z blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego naj naj i życzę wielu kolejnych blogowych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci kolejnych lat blogowania, a przede wszystkim osiąganiu w jego prowadzeniu samych przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, cztery lata to już naprawdę jesteś prawdziwą weteranką. Życzę kolejnych lat tak udanego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego dla Twojego bloga i Ciebie! :D Kolejnych wielu lat prowadzenia go i wielu świetnych książek do recenzowania. :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje i oby tak dalej :D

    Zapraszam na konkurs ;)
    Do wygrania Carol Cassella "Złączeni"!
    http://artemis-shelf.blogspot.com/2015/10/konkurs-z-carol-cassella-zaczeni.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję pięknej rocznicy i wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, gratuluję i życzę kolejnych czterech lat!

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie gratuluję. Jesteś już prawdziwą weteranką :) Ja za 2 miesiące będę obchodzić 3 lata.

    OdpowiedzUsuń
  21. "Mały sukces"? Duży, to aż cztery lata! :D Brawo! I na pewno jeszcze nie raz będziesz świętować blogowe urodziny :D

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Brawo! 4 lata to naprawdę długo i widać, że wkładasz w bloga serce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę jeszcze wielu blogowych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czyli mój blog, jest o rok od Twojego młodszy. Dobrze wiedzieć.
    Powodzenia w dalszej dziaalności!
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cztery lata - moje gratulacje :) życzę Ci dalszych owocnych latek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fiu fiu! To już cztery lata? Nie pomyślałabym! Moje gratulacje! Mam nadzieję, że Twój blog będzie żył bardzo, bardzo długo. :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga