15 gru 2013

Jak spędzam czas zimą?

Zima - jest dla mnie czasem odpoczynku i relaksu, ale jest także najbardziej nielubianą porą roku. Zimą najczęściej siedzę w domu przed książką. Wówczas nadrabiam najwięcej zaległości. Jednak czasem pozwalam sobie na serfowanie w sieci...tak tak siedzenie w internecie potrafi zabrać dużo czasu. Przeglądam fora, odwiedzam księgarnie internetowe jak i mam więcej czasu na czytanie wpisów na blogach. Jeszcze jedną rzeczą na jaką mogę sobie pozwolić jest oglądanie filmów  - które niestety w ostatnich latach nie bardzo mnie wciągają.
W zimie staram się odpocząć, dlatego na ogół jestem w domu - nie jest to jednak regułą - czasem wyjeżdżam za granicę, a tam niestety - czas mija bardzo szybko.
Nie lubię zimna i zimy, dlatego większość czasu spędzam niestety w domu.

A wy jak spędzacie czas zimą?

Post pojawi się także u:
Recenzje Kiti
Pauliny.

6 komentarzy:

  1. Spędzam czas w domu :D Ciepła herbatka, serial, dobra książka, koc :) to jest to co lubię. Czasem wyskoczę też na łyżwy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się i ja również spędzam ferie, czy święta nad książkami w ciepełku, albo w kinie czy w domu nawet oglądając filmy, albo surfując po internecie szukając jakiś okazji do kupienia książek po przystępnej cenie, zwłaszcza takich na których bardzo, BARDZO mi zależy. Na łyżwach jeździć nie potrafię, ogólnie sporty zimowe to coś w czym jestem totalnym beztalenciem. Ale w tym roku postanowiłam, że basta! Nauczę się i koniec. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimą zdecydowanie wolę siedzieć w domu i czytać, niekiedy oglądać jakiś film.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też najbardziej lubię książki:)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga