9 gru 2013

KRAINA LODU

Gatunek : Animacja
Premiera: (Świat) 20.11.2013 Polska: 29.11.2013
Produkcja; USA
Moja ocena: 4/6



Anna wyrusza na wielką wyprawę, by odnaleźć swoją siostrę Elsę, której magiczna moc uwięziła królestwo Arendelle w okowach wiecznej zimy.






Na mikołajki postanowiłam zabrać dzieci do kina na najnowszą animację "Kraina lodu".  Wybrałam jednak format 2D, gdyż po obejrzeniu filmu w 3D jestem strasznie zmęczona.
 Jako że sama lubię takie opowieści, liczyłam na dobrą zabawę..., jednak po seansie... jestem trochę nieusatysfakcjonowana. Spodziewałam się lepszych wrażeń...

Muzyka: Oprawa muzyczna nie jest zbytnio zachwycająca. Otóż jest wiele piosenek, gdyż bohaterowie dużo śpiewają, ale jakoś nie wpadają w ucho, są jak dla mnie takie bez wyrazu.

Wydarzenia: przedstawione wydarzenia są dość ciekawe i pomysłowe. Pouczająco przede wszystkim.  Animacja zaliczana jest do komedii, jednak nie ma w niej zbyt wielu zabawnych, rozśmieszających momentów...

Oprawa graficzna: akurat ten punkt zdobywa największe moje uznanie.  Grafika jest rewelacyjna, obrazy przedstawione wręcz  zachwycają.

Podsumowując moje wrażenia - nie jestem zbytnio zachwycona animacją. Przedstawione wydarzenia są "galopujące" wszystko dzieje się w błyskawicznym tempie. Nie ma zbyt wielu wciągających chwil - podczas oglądania odczuwałam lekkie znudzenie. Jedynie efekty obrazowe zachwycają - piękne.
Na bajkę można zabrać młodsze dzieci, te starsze mogą nie być zadowolone z tej opowieści. historia może ich przynudzać.

ZWIASTUN:
Co najciekawsze - nie widziałam tego momentu w kinie :(



Czyszczę półki

17 komentarzy:

  1. A zapowiadała się taka fajna bajka :<
    No cóż ;) Widzę, że nie warto ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha! Byłam i uśmiałam się na całego :) Olaf już od zwiastunów stał się moją ulubioną postacią a po obejrzeniu filmu wręcz go pokochałam ^^ Podobały mi się piosenki - szczególnie ta, gdzie Elza śpiewa w lodowym zamku. Ale muszę przyznać, że ten film animowany dość bardzo przypominał mi Zaplątanych - nie chodzi tylko o postacie, lecz również o niektóre drobiazgowe elementy. Ogólnie rzecz biorąc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz mamy całkiem inne odczucia względem tej bajki :)

      Usuń
  3. A ja jestem zachwycona :) moim zdaniem to jedna z najlepszych animacji Disney/Pixar.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze miałam nadzieję, że ta bajka będzie znacznie lepsza. Mam zamiar ją obejrzeć, ale teraz to już sama nie wiem, czy jest sens się na nią kusić/

    OdpowiedzUsuń
  5. A no właśnie miałam iść na to do kina, ale ostatecznie się rozmyśliłam (cienko z kasą i nie byłam do końca pewna). Teraz już wiem, że szału nie było. Szkoda, coraz słabsze te bajki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dam do obejrzenia mojemu braciszkowi.!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój chłopak chce koniecznie zabrać mnie na to do kina:P Lubię bajeczki, nawet bardzo, wiec chyba dam się skusić ;) Jestem wiecznym dzieckiem więc powinno mi się spodobać :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj szkoda. Miałam ochotę na tę bajkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskakujące, podobno ta bajka uważana jest za powrót Disneya do korzeni i uważam, że coś w tym jest :) Piosenki natomiast wpadły w moje ucho, oglądałem film tydzień temu a wciąż potrafię zanucić parę melodii. Moim zdaniem ogólnie film całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może nam dorosłym się nie podoba, gdyż jest to bajka dla dzieci. A , jak wiadomo dzieci postrzegają inaczej. Mojej córce się bardzo podobała. Mnie już mniej. Ale to dla niej mam być frajdą wypad do kina. Ja zazwyczaj idę , jako osoba towarzysząca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie bym chciała ją kiedyś obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z wielką chęcią zapoznam się z tą bają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. No do kina na pewno się nie wybiorę ; p ale może kiedyś obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chciałabym obejrzeć ten film. Chociaż może się wydawać, że powinnam już wyrosnąć z bajek, to nic z tego. Nie wyrosnę! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uważam, że świetne. Uśmiałam się, szczególnie przez Olafa! Cudowny bohater! Ogólnie trochę się dziwie, że taka negatywna opinia, bo dla mnie to jest jedna z lepszych bajek. :)
    xo, A.

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja i tak się skuszę, jak tylko znajdę czas i możliwość:) Do kina raczej się nie wybiorę, ale lubię sobie czasem zrelaksować się przy miłej niezobowiązującej bajce;)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga