29 gru 2013

Postanowienia Noworoczne

Nowy Rok już tuż tuż i cóż wiele osób ma oczywiście swoje postanowienia na przyszły rok. Ja niestety należę do osób, które nie mają takich postanowień. Życie jest na tyle zmienne i pełne niespodzianek, że trudno jest coś postanowić, a później poczuć rozczarowanie. Fakt jest też taki, że gdy coś sobie postanowię - osiągam cel nie licząc się z środkami. Dlatego też bardzo rzadko i z rozwagą robię jakieś "postanowieni".
Tak więc ja nie mam NOWOROCZNYCH POSTANOWIEŃ.

A jak jest z Wami?

Post na ten temat pojawi się także na blogu:
Recenzje Kiti
Pauliny

11 komentarzy:

  1. Ja za to mam taki plan, żeby z przyjaciółkami zrobić w Sylwestra listę 100 rzeczy, które chcemy zrobić w życiu i oznaczyć gwiazdką te które wykonamy w przyszłym roku. Myślę, ze to całkiem fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialny pomysł :D życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. Kiedyś, daaawno temu, zapisałam sobie jakieś postanowienia noworoczne, zapomniałam o nich po dwóch dniach. ^^ Tak więc też żadnych nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam zrobię sobie listę postanowień, jednak nie wiem, ile zdołam z nich wypełnić. Jedno jest pewne - będzie ciekawa zabawa!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie robię postanowień noworocznych, bo potem nie mam w sobie tyle siły, aby je konsekwentnie realizować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam .. bo i tak nigdy nic z tego nie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem z tobą, tez nie mam zadnych postanowien.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie myślałam o moich postanowieniach noworocznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również jeszcze nie myślałam o postanowieniach. a nad tym z reguły trzeba się dłużej zastanowić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie robię noworocznych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nigdy nie myślałem o postanowieniach noworocznych. No, oprócz takich jak np. przeczytać więcej książek w tym roku ;P

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga