22 gru 2013

Jak spędzamy święta?

 Święta święta - i jak je spędzamy...
Wigilię spędzam w domu z rodziną. Boże Narodzenie na ogół też pozostaje w domu, najczęściej ktoś przyjeżdża - siedzimy, rozmawiamy i się objadamy. Natomiast drugi dzień świąt spędzam u mojej mamy... Kiedyś święta były dla mnie bardziej klimatyczne jednak z wiekiem pewne rzeczy się zmieniają.  Po świętach jest raczej zmęczona niż zadowolona...jednak i tak je lubię.

A wy jak spędzacie święta?

Post pojawi się także u:
Pauliny
Recenzje Kiti

7 komentarzy:

  1. W domu z najbliższymi, czyli tak jak być powinno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nieco się te świeta niestety zmieniły. Już nie czuje tego klimatu nad czym ubolewam, W tym roku wigilia będzie bardzo rodzinna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta spędzam w rodzinnym gronie, gdzie przy stole siedzi czwórka małych dzieci kochających się przekrzykiwać. U mnie nie ma w zwyczaju się przejadać, chociaż szwagier jest tutaj wyjątkiem i je tyle, aż mu się beka. Nie przystoi mu trochę, ale on się nie przejmuje. Ja zazwyczaj po "wieczerzy" uciekam w kąt, gdzie mogę odpocząć od hałasu i poczytać sobie jakąś książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Wigilię spędzam w składzie: moja 4-osobowa rodzina plus kot ;) 25. jadę do znajomych, a dzień później - obijam się, ile wlezie :)
    Wesołych Świąt! :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga