1 lis 2015

Podsumowanie października 2015



Wierzyć się nie chce, że październik już za nami. Nie tak dawno robiłam podsumowanie września, a już muszę podsumować październik.

Dziesiąty miesiąc roku okazał się dla mnie bardzo rozczytany. Niestety pod koniec miesiąca chyba się "przeczytałam", gdyż nie miałam ochoty na czytanie. Niestety, ale w październiku trafiłam na kilka książek, które choć są zachwalane przez Was, mnie niestety rozczarowały. Jakie to pozycje, dowiecie się z czasem. Recenzje niestety publikuje z opóźnieniem, gdyż czytanie idzie szybko, a im więcej czytam, tym mam większy problem z pisaniem, gdyż brakuje mi argumentów "za" i "przeciw"

Dobra, koniec nudzenia:
W październiku przeczytałam książek - 19
W sumie przeczytałam stron - 7 871
Średnio dziennie wychodzi - 253

W październiku  opublikowałam też sporo postów, między innymi urodzinowy. 4 lata - nadal nie wierzę, że tak długo jestem z Wami.

Dobra, wieczory coraz dłuższe, czas zabrać się za kolejną książkę :0

A jak wy wspominacie październik ? :)

13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ilości przeczytanych książek - ja nie umiem się ogarnć z czasem na czytanie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nieźle :D Gratulacje, niezła statystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetny wynik!
    U mnie nieco mniej pod względem ilości, ale po dokładne podsumowanie zapraszam do siebie. :)
    Październik cóż... Był intensywny i zabiegany, ale także był to miesiąc książkowy. Mam tylko nadzieję, że listopad będzie podobny, głównie jeśli chodzi o książki, gdyż wyznaczyłam sobie nie małą listę TBR, ale o tym już niedługo.
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za udany listopad!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wynik bardzo dobry, gratuluję i życzę powodzenia w nowym miesiącu! :)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  5. 19?! Matko i córko, jesteś mistrzynią:) Pozdrawiam listopadowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik. Gratuluję i oby tak dalej. U mnie też było czyste szaleństwo jeśli chodzi o czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Październik obfitował także u mnie w posty i przeczytane książki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, Twój wynik aż mnie zawstydził - ja przeczytam tylko 7 książek, ale to i tak cud patrząc na poprzednie miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałego wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 19 książek? 19 KSIĄŻEK? Że... że co? :O Toż Ty te książki pochłaniałaś jedna za drugą, nie robiąc sobie przerwy! :D
    A tak na serio, to gratuluję świetnych wyników. :) I jeszcze raz sto lat, obyś pisała dla nas jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz spust do czytania :D Super!

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga