2 cze 2017

Podsumowanie maja 2017



Wiecie co? Jestem tak bardzo oderwana od mojego normalnego trybu życia, że nawet nie wiem na jakiej dacie żyje. Otóż czerwiec zaczął się wczoraj i wczoraj powinnam opublikować podsumowanie maja, ale ...oczywiście patrzyłam jaki jest dzień a nie jaka data...


Maj...nie wiem kiedy minął, uciekł błyskawicznie. Połowę miesiąca spędziłam w domu i w tym czasie miałam tylko okazję na czytanie. Druga połowa to już wyjazd i mniejsza aktywność w książkach i na blogu. Aczkolwiek się staram, tylko, że i czasem nie mam dostępu do internetu.

Podsumowanie czytelnicze:
Przeczytałam książek - 7
Stron: 2663
Średnia dzienna wychodzi 85.

Na moje standardy taki wynik jest słaby, ale lepsze to niż nic. Znając życie przez następne miesiące nie wiem czy uda mi się przeczytać choć połowę.

Pogoda u mnie dopisuje, choć przeszedł jeden huragan. Dni mijają mi szybko, aczkolwiek tęsknię za domem. Z drugiej strony będąc tutaj odpoczywam psychicznie bo fizycznie nie mam szans.

A jak wam zleciał maj?

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to bardzo dobry wynik, więc gratuluję i życzę równie udanego czerwca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, że chociaż psychicznie odpoczywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój wynik w porównaniu z moim to perełka... Bo mi w maju udało się przeczytać jedynie dwie książki. Także gratuluję świetnego wyniku!

    Pozdrawiam i życzę zaczytanego czerwca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje - lepiej to niż nic. Udanego wypoczynku życze.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, to bardzo dobry wynik :)
    U mnie powolutku, mam nadzieję, że czerwiec będzie bardziej produktywny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Im bliżej lato, tym czas szybciej leci.
    Gratuluję 7 książek to naprawdę bardzo dobry wynik! ;)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga