26 wrz 2014

STOSIK


Już bardzo dawno nie prezentowałam swoich zdobyczy, czyli stosików. Jako, że jeszcze mam trochę pracy, a czasu na czytanie bardzo mało, tak więc dziś coś lekkiego. Zaczynamy od góry:


1 ONYKS - J.L Armentrout
2. PODWÓJNA TOŻSAMOŚĆ - W. Richter
3. ALICJA W KRAINIE ZOMBIE- G. Showalter
4. ALICJA I LUSTRO ZOMBIE - G. Showalter
5.W GROBIE - J.Frost
6.JEDNĄ NOGĄ W GROBIE - J.Frost
7.KWIAT MROKU - N.Melling
8.NIEZIEMSKA - C. Hand

Pozycje 1 i 2 - egzemplarze recenzenckie
Pozycje od 3 do 7 zakup własny
Pozycja 8 wymiana z Fenko 



A oto drugi stos - biblioteczny:

1.PRAWDZIWY CUD - N.Sparks (zasypuje Sparksem, ale nic na to nie poradzę)
2.AKADEMIA WAMPIRÓW- R.Mead
3.W SZPONACH MROZU - R.Mead
4.FURIE - E Miles
5.GRA O FERIN - K. Michalak

I jak Wam się podobają moje stosiki? 

28 komentarzy:

  1. Świetny stosik :D zazdroszczę ci paru pozycji. Z niecierpliwością czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twoich własnych przeczytałabym Alicję;) a z bibliotecznych - Sparksa i może grę o Ferrin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy stosik. Chętnie podkradłabym Ci Alicję ;) Co do Sparksa to czekam na opinię co do "Prawdziwy cud", gdyż również mam w planach ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sparksa czytałam a przeczytałabym Alicję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekam na wrażenia z "Onyksu" :D
    "Prawdziwy cud" czytałam i nie wspominam go za dobrze, zresztą tak samo jak drugą poznaną przeze mnie książkę Sparksa-"Szczęściarza".
    Obie części AW czytałam i miło wspominam ( zwłaszcza pierwszą część) :)) miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  6. SERIO, będziesz czytać Ferrin? Ha, ha. Nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że recenzja będzie jak najbardziej negatywna. Pozdrawiam.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio, serio - ponoć tom I jest w miarę :)

      Usuń
  7. Ale ten Onyks gruby :O Cała seria jakoś mnie nie przekonuje, ale chętnie przeczytam, jak Tobie się spodobała kontynuacja :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicja w krainie zombie czytałam, fajna. Może kiedyś przeczytam też 2 tom.
    Gra o Ferrin mnie nie zachwyciła, jestem ciekawa Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak będę miała szczęście, pochłonę "Onyksa" :)
    Odradzam "Grę o Ferrin"...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ten "Onyks" ma przepiękny grzbiet. *.*
    O Alicji chętnie bym poczytała - w końcu moja imienniczka. ;)
    "Gra..." czeka również na mojej półce - czekam na twoją recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jak Ci zazdroszczę całego tego stosu od góry do dołu, od dołu do góry :)
    Pozdrawiam ;)
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo! Onyks! Tak bardzo chciałabym przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłej lektury :) Czekam na recenzję Onyksu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponujący stosik. Miłej lektury życzę i będę wypatrywać Twoich recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Co za niesamowite stosisko! Choć nie znam nic tego zbioru, mam nadzieję, że będą to same dobre lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne nabytki książkowe. Wyjątkowo podebrałbym ci większość z nich :) Szczególnie mam ochotę na 'Prawdziwy cud''. Jestem też ciekawa twojej recenzji ''Onyksu''. Sama czekam na swój egzemplarz i już się niecierpliwie :) Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chciałabym przeczytać pierwszą część sagi J.L Armentrout. Pozazdroszczę też Sparksa.

    Życzę ciekawych wrażeń z lektury !

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że nieźle się zaopatrzyłaś:) Jestem bardo ciekawa recenzji "Onyksu". Ciekawe, czy drugi tom będzie trzymał poziom, a może jest o niebo lepszy, od pierwszej części:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa wszystkich pozycji, żadnej nie czytałam, ale o większości słyszałam. Pokaźne te Twoje stosiki - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie widze tunic dla siebie, ale moze Twoje recenzje mnie przekonaja?

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę więc przyjemnej lektury. Ciekawi mnie "Onyks" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podwójna tożsamość mnie kusi. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jedną noga w grobie czeka na półce, ale ciągle mam coś innego do przeczytania :P
    O Onyksie słyszałam wiele niepochlebnych opinii, tak samo jak o Grze o Ferrin, więc czekam na te dwie recenzje :)
    No i życzę przyjemnej lektury! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite stosiki. Mnie kusi bardzo "Kwiat mroku". Ostatnio widziałam ją w księgarni i zastanawiałam się czy kupić. Miłej lektury zatem! :)

    http://czytanie-moja-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga