11 wrz 2014

Royal Cosmetics A+E lakier


Dziś napiszę o lakierze, który mnie całkowicie rozczarował. Z tego co udało mi się wyszukać w internecie jest to jakaś edycja lakierów Royal, jednak tyle wiem, gdyż na butelce nie ma żadnych informacji. Nie mam nawet pojęcia jaki numer posiadam. Jak widzimy mamy już jeden minus. Jednak jest ich o wiele więcej - niestety.


Na wstępie powiem, że już dawno nie trafiłam na tak felerny produkt, ale cóż jaka cena takie efekty...



Przede wszystkim, do pełnego krycia potrzeba przynajmniej trzech warstw, co za tym idzie, paznokcie wyglądają bardzo sztucznie (na zdjęciu tego nie widać). Poza tym lakier jest bardzo rzadki, trudno go rozprowadzić równomiernie na płytce i bardzo, ale to bardzo długo schnie. Jest to niezgodne z opisem jaki wyczytałam na stronie internetowej - tam twierdzą, że jest to lakier szybkoschnący. Do tego ma mieć w sobie witaminy A+E, tego niestety nie jestem w stanie udowodnić.
Malowanie paznokci tym lakierem jest koszmarne :(



Teraz podsumowanie.

Zalety: 
+ poręczna butelka, 
+ niska cena,
+ słaby zapach,
+ długie włoski w pędzelku.

Wady: 
- długi czas wysychania, 
- duża liczba warstw,
- rzadka konsystencja, 
- nierównomierne malowanie, 
- widoczne ślady po pędzelku, przy mniejszej ilości warstw
- szybko odpryskuje i  zmywa.

Jak widać więcej wad. Uważam, że pieniądze wyrzuciłam w błoto. Pocieszeniem jest tylko piękny odcień.

Używaliście tego lakieru?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga