1 wrz 2014

PODSUMOWANIE SIERPNIA


Wierzyć się nie chce, że sierpień już za nami...Jednak tak już jest, nim się dobrze obejrzymy a coś jest już za nami. Sierpień nie był dla mnie rozczytanym miesiącem - dużo pracy, zmęczenie mnie ograniczało. Pogoda w kratkę też jakoś nie wpływała na dobre samopoczucie i dodatkowo urlop w Tatrach :) Nie ma co się jednak rozczulać...
teraz troszeczke statystyk: 


W sierpniu: 
- przeczytałam 9 książek
- najwięcej odwiedzin na blogu zanotowałam 14 sierpnia - 445 wejść
- blog odwiedzony został:6 792
- najbardziej komentowany wpis: W pól drogi do grobu
- opublikowałam 13 postów, w tym 8 recenzji

Wyzwania, w których biorę udział - dodałam link jeden lub więcej, jednak nie pamiętam co do którego :(

Dziś wpis krótki. Niestety jestem teraz zapracowana, mam mało czasu na czytanie (taki stan utrzyma się jeszcze trzy tygodnie).
 Cóż wieczory coraz dłuższe, więc mam nadzieję na powiększenie liczby przeczytanych książek we wrześniu -czy  raczej jego końcu.
A jak Wam minął sierpień? Jak tam pierwszy dzień szkoły? :)

18 komentarzy:

  1. U mnie nastrój kiepski a z książkami nie tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji, co bardzo mnie cieszy.
    Życzę Ci odpoczynku i więcej przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wakacje trwają do konca wrzesnia - tyle ze na równi z praktykami, niestety ;) gratuluję liczb, na pewno będą rosły, to daje najwięcej satysfakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie taki zły ten sierpnień, ja przeczytałam mniej. : )
    Ech, początek roku tak średnio. Było dobrze. Dopóki nie zobaczyłam nowego planu i lekcji do 17.30...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką samą ilość przeczytanych książek :) Nie jest z nami tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy dzień szkoły bardzo deszczowy z czego ogromnie byłam zadowolona !
    (aj będę wredna, niech im sie te sukienki pomoczą, fryzury popsują itp.)
    A Twoim wynikiem jestem cicho zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie troszkę tego mniej, także serdecznie Ci gratuluję:) Życzę udanego września:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś wysłałam dziecko po raz pierwszy do przedszkola, to nie był dobry dzień... Teraz relaksuję się na blogach, bo ostatnie dni miałam wyjęte z życiorysu. a czytelniczo było dobrze, myślę że będzie jeszcze lepiej, wrzesień jest pełen premier. Już zacieram rączki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również przeczytałam w tym miesiącu 9 książek i dla mnie jest to duży sukces, bo zazwyczaj czytam mniej :0 Życzę udanego września i więcej czasu na czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku w książkach :) I życzę by było we wrześniu ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lecę czytać twój wpis "Wpół drogi do grobu", bo chyba przegapiłam, a dwie pierwsze części udało mi się zdobyć w sierpniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyników. Ja jestem zadowolona z sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry wynik! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje autorskie wyzwanie - ZAPRASZAM!
    http://monweg.blog.onet.pl/2014/09/02/moje-autorskie-wyzwanie/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też przeczytałam 9 książek... albo 8. Sama już nie wiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na gorący okres, to i tak przeczytałaś całkiem dużo książek:)) Ja, na przykład, miałam ogrom wolnego czasu, a przeczytałam o jedną chyba pozycję mniej. Mam nadzieję, że wrzesień będzie czytelniczo jednak zdecydowanie lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wynik. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga