3 sty 2019

Podsumowanie roku 2018


Hej, ho - ostatnio coraz mniej mnie na blogosferze, ale niestety czas i brak weny do pisania zrobiły swoje. Mam nadzieję, że coś się zmieni w styczniu, choć początek roku nie zaczął mi się dobrze - praca, wyjazdy i dziecko w szpitalu :(


Pojawiłam się nie bez powodu. PODSUMOWANIE roku czas zacząć...

Bloga prowadzę od siedmiu lat i jak się okazuje rok 2018 okazał się może nie najsłabszym, ale prawie - jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek jak i opublikowanych postów.

91 to mój wynik 2018 roku w ilości przeczytanych powieści. Nie jest to też tak całkiem źle, gdyż większość tych książek to obszerne powieści mające ponad 500 lub 600 stron -...

Moglibyście pomyśleć, iż dwa ostatnie miesiące roku były dla mnie suche pod względem czytania, gdyż bardzo mało publikowałam a szczególnie dotyczmy to grudnia... z czytaniem nie było problemów : listopad - 12, grudzień - 9 przeczytanych powieści.
Pisanie opinii to problem - nie mam weny, chęci ani pomysłów do pisania - niemoc mnie dopadła po siedmiu latach.
Postaram się jednak napisać choć po kilka zdań o każdej .

A jak Wam udał się 2018 rok?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga