11 gru 2019

MŁODY RENIFER ALEX - w kichach od 6 grudnia. Mini opinia

Młody renifer Alex. Urzekająca pięknem i majestatem przyrody produkcja, która oczarowała serca widzów, bijąc rekordy oglądalności we Francji i w krajach skandynawskich. „Młody renifer Alex” to przeniesiony na duży ekrany rok z życia lapońskiego renifera – imponujący projekt filmowy, do którego scenariusz napisało życie ...[opis wydawcy]


Kilka słów o jednej z premier kinowych.

"Młody Renifer Alex" to produkcja, która mnie zaskoczyła. Otóż spodziewałam się, że jest to produkcja typowo bajkowo/ filmowa przeznaczona młodszym widzom. Nie czytałam opisu uważnie i do końca. Zwiastun był bardzo kuszący...





Cóż ciekawy projekt, ale nie bardzo przeznaczony młodym widzom. Jest to film dokumentalny, edukacyjny pokazujący trudne życie reniferów w Laponii. Oprócz reniferów chwilami twórcy skupiają się na innych zwierzętach walczących o przetrwanie.
Jest to pouczająca opowieść, ale dla fanów filmów przyrodniczych. Na sali było niewiele dzieci, ale nie były zainteresowane oglądaniem. Szczególnie te młodsze. Takie co chodzą do szkoły, bardziej były skupione na tym co dzieje się na ekranie.

Produkcje polecam osobom lubiącym filmy przyrodnicze, edukacyjne bo faktycznie wiele rzeczy można się z niej dowiedzieć. Sama doszkoliłam się w kwestii trudnego życia reniferów, gdyż nie spodziewałam się, że  zmagają się z takimi trudnościami aby przetrwać.

Nie streszczam fabuły, gdyż jest to jeden rok z życia renifera Alexa i jego stada. W kilku słowach zdradziłabym wszystko.

Renifer Rudolf zawsze kojarzył mi się ze zwierzęciem, które ma lekki i proste życie. Tego bajkowego  może  egzystencja taka jest, ale nie tych co żyją w realnym świcie.
Jeśli jesteście zainteresowani taką produkcją warto się skusić. Ja obejrzałam, ale drugi raz bym się już nie wybrała.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga