20 cze 2015

Dojechałam :)


Hej, 

w końcu dotarłam na miejsce. Po raz pierwszy jechałam do Niemiec busem - do tej pory zawsze samochodem. Nie będę ukrywać, że byłam troszeczkę zdenerwowana, ale wiecie co? Podróż choć długa była naprawdę udana. 


Wraz ze mną jechało jeszcze sześć osób i dwóch kierowców, i powiem szczerze, że towarzystwo było udane. Podczas podróży pełno było śmiechu, żartów oraz postojów. Na miejsce dotarłam ok. godziny czwartej nad ranem. Praktycznie nie odczułam, że tyle godzin podróżowaliśmy jedynie zdrętwiałe mięśnie mi o tym przypominały.

Podczas jazdy miałam okazje bliżej zobaczyć Opole, gdyż tam wysiadała jedna osoba. Miasto bardzo ładne. Odczuwalne są tam już niemieckie klimaty, poprzez stare budynki. Dodatkowo pierwszy raz zwiedziłam Monachium nocą oraz tereny obok tego miasta.

Teraz odpoczywam, choć podróż była ciekawa nie zmrużyłam oka podczas jazdy.
Jak widzicie mam dostęp do internetu, tak więc nie za bardzo odczujecie mój wyjazd, jedynie na blogu będzie mniej wpisów, chociaż w wolnych chwilach postaram się pisać o czymś innym, aby nie było zastoju. Pojawi się też kilka recenzji, które mam w zapasie.

19 komentarzy:

  1. Super! Fajnie, że masz dostęp do internetu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie podróże autobusem o ile nie jest strasznie gorąco :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że dojechałaś szczęśliwie. Udanego pobytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego pobytu. Czekam na fotorelacje z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama niedługo wybieram się samochodem do Włoch i mam ogromną nadzieję, że będzie tam internet, bo nie wiem jak ja sobie bez niego poradzę :D
    Życzę udanego wyjazdu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego pobytu!
    Ja też zawsze do Niemiec jeżdżę busem lub autokarem, ale częściej autokarem i jest super. Uwielbiam Niemcy.

    Pozdrawiam*:
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja strasznie lubię podróże autobusami i tym podobnymi :D
    Udanego pobytu w Niemczech! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podróż była udana więc życzę równie udanego pobytu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. W jakim mieście w Niemczech jesteś? ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe szczęście, że szczęśliwie dojechałaś na miejsce! ;) Powodzenia tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze się, że będziemy mogli być z Tobą w kontakcie :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Podróż busem do Niemiec jest ciężki, ale widok Monachium w nocy to całkiem niezłe wynagrodzenie za tyle godzin męczarni :) Sama wybieram się do Monachium za tydzień :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Opole też mamy zamiar kiedyś odwiedzić. Fajnie, że to ładne miasto.

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga