18 cze 2015

OGŁOSZENIE



Hej, 

Dzisiejszy wpis będzie służył jako usprawiedliwienie.

 Od jutra aż do września na blogu posty będą pojawiały się rzadziej. Już wyjaśniam dlaczego - tak jak w ubiegłym roku, tak i w tym wyjeżdżam na kilka tygodni, w tym czasie będę miała mało czasu na czytanie - niestety nie jadę wypoczywać. 
To nie jest mój pierwszy wyjazd w tym roku - z doświadczenia ubiegłorocznego wiedziałam jak się przygotować - w tym roku bardziej się postarałam, dlatego też  w niektórych miesiącach więcej czytałam. Jak widzicie - w maju pobiłam rekord nie bez powodu. Postaram się publikować posty przynajmniej dwa razy w tygodniu. Czasem postaram się napisać coś o moim pobycie za granicą.
Jest szansa, że w lipcu będę kilka dni w Polsce, ale na czytanie nie ma wielkich nadziei. Mam nadzieję, że taki mały odwyk od nałogowego czytania, będzie dla mnie dobry.

Chociaż na blogu będzie mniej wpisów, to w miarę możliwości Wasze recenzje będę czytać i komentować. Oczywiście zabieram ze sobą kilka książek - ale czy przeczytam - zobaczymy...Zawsze znajomi mogą coś dowieźć na moją prośbę...

We wrześniu wszystko wróci do normalnego stanu, ponieważ blogowanie sprawia mi przyjemność.

Tak więc trzymajcie za mnie kciuki, gdyż jutro czeka mnie 20 godzin w busie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga