18 cze 2015

OGŁOSZENIE



Hej, 

Dzisiejszy wpis będzie służył jako usprawiedliwienie.

 Od jutra aż do września na blogu posty będą pojawiały się rzadziej. Już wyjaśniam dlaczego - tak jak w ubiegłym roku, tak i w tym wyjeżdżam na kilka tygodni, w tym czasie będę miała mało czasu na czytanie - niestety nie jadę wypoczywać. 
To nie jest mój pierwszy wyjazd w tym roku - z doświadczenia ubiegłorocznego wiedziałam jak się przygotować - w tym roku bardziej się postarałam, dlatego też  w niektórych miesiącach więcej czytałam. Jak widzicie - w maju pobiłam rekord nie bez powodu. Postaram się publikować posty przynajmniej dwa razy w tygodniu. Czasem postaram się napisać coś o moim pobycie za granicą.
Jest szansa, że w lipcu będę kilka dni w Polsce, ale na czytanie nie ma wielkich nadziei. Mam nadzieję, że taki mały odwyk od nałogowego czytania, będzie dla mnie dobry.

Chociaż na blogu będzie mniej wpisów, to w miarę możliwości Wasze recenzje będę czytać i komentować. Oczywiście zabieram ze sobą kilka książek - ale czy przeczytam - zobaczymy...Zawsze znajomi mogą coś dowieźć na moją prośbę...

We wrześniu wszystko wróci do normalnego stanu, ponieważ blogowanie sprawia mi przyjemność.

Tak więc trzymajcie za mnie kciuki, gdyż jutro czeka mnie 20 godzin w busie.

17 komentarzy:

  1. Będę trzymać kciuki, aby wszystko Ci się udało :) Do września!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko życzę szybkiej i bezstresowej podróży, a także jak najwięcej chwil relaksu, jak również takich spędzonych z książką. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki :-) Miłej podróży i do zobaczenia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i mimo wszystko mam nadzieję, ze spędzisz te wakacje przyjemnie i z lekturą! :) Chociaż nie jedziesz wypoczywać to mam nadzieję, że wypoczniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę trzymać kciuki, aby wszystko Ci się udało :3 Życzę Ci miłej podróży ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. O matuchno! Tyle godzin?! Niech moc będzie z Tobą! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam w kciuki i życzę spokojnej podróży!

    OdpowiedzUsuń
  8. To życzę szczęśliwej podróży i odrobiny relaksu na tym wyjeździe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnej podróży i do września :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanej podróży! Zaglądaj tu jak tylko będziesz mogła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę, żeby podróż autokarem minęła, jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 20 godzin... sama rozkosz:-P pamiętam jak jeździłam autokarem za granicę i nie wspominam tego dobrze ;-) a w zasadzie nawet bardzo źle:-P tak więc życzę powodzenia i mimo wszystko udanego wyjazdu i czasu na czytanie;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromna szkoda, że nie będziesz sie już tak często udzielac. Cóż.. Powodzenia i spotajmy sie za dwa miesiace.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia. Będę czekać na nowe wpisy.

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga