8 lis 2012

Liebster Blog

Dziś dwukrotnie zostałam nominowana do zabawy, która krąży w blogowym środowisku. Odpowiem na pytania Trinity, ponieważ ona była pierwsza:)



 1. Jaką umiejętność chciałabyś nabyć?
Bardzo, ale to bardzo chciałabym nauczyć się perfekcyjnie j.niemieckiego i j. angielskiego, ale to chyba marzenie ściętej głowy.

 2. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Niestety, ale nie. 

 3. Co jest Twoim ulubionym daniem?
Nie-których to chyba przerażę :) Placki ziemniaczane- uwielbiam, chociaż później wypominam sobie obżarstwo i łakomstwo :)
  
4. Jakiej cechy charakteru najbardziej w sobie nie lubisz?
Oj chyba mojego gadulstwa, bo gdy się rozkręcę... nie ma ratunku :(

 5. Wybaczyłabyś zdradę facetowi?
Kiedyś, gdy byłam młodsza, to nie. Teraz nie wiem...

 6. Co najbardziej cenisz u płci przeciwnej?
Szczerość, opiekuńczość, poczucie humoru, odwagę i męstwo (ostatni chociaż tego facetom brak)
 
7. Na jak poważne i wielkie poświęcenie bliskiej osobie byłabyś zdolna?
Bardzo duże, ale jednak istnieją granice, których nie przekroczyłam bym dla nikogo.
 
8. Pomogłabyś swojemu największemu wrogowi w ciężkiej sytuacji?
Chyba tak, bo niestety mam miękkie serce i nie potrafię patrzeć na czyjeś niepowodzenia.
  
9. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
Mam ich kilka, ale bardzo lubię ten:
 Konfucjusz - Największym powodem do chwały nie jest to, że nigdy nie upadamy, ale to, że potrafimy się po upadku podnieść.

10. Częściej kierujesz się sercem czy rozumem?
Nie mam bladego pojęcia :( Nie wiem...

 11. Czy istnieje książka, która zmieniła Twoje spojrzenie na życie?
Może istnieje, ale jeszcze na nią nie trafiłam.

Odpowiedzi krótkie, ale troszeczkę odkrywające moją osobę. Jako że nie mam pomysłu na pytania, mam nadzieję, że osoba, która je wymyśliła nie obrazi się i PODAM DALEJ. Tak więc osoby Otagowane muszą odpowiedzieć na te ciekawe i dające do zastanowienia pytania.

Pozdrawiam Upadły anioł, a jutro nowa recenzja :) 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga