29 lis 2012

Z innej beczki - gry



Dzisiejszy wpis, to nie recenzja książki :) Jako że Mikołaj i święta już tuż tuż, postanowiłam opisać dwa produkty, które chociaż wymagają dobrego uszczuplenia portfela, to są warte wydanych pieniędzy.



Pierwszy z nich do Gra planszowa, dla mniejszych i troszeczke większych pociech.




 Założę się, że nie raz, nie dwa widzieliście reklamę tej gry. Otóż ja także i moje smerfy też, uprosiły mnie. Jest to prosta, aczkolwiek zabawna gra. dla dzieci i dorosłych. Przeznaczona jest dla dwóch osób. Plansz wymiennych jest kilka, a i sposobów do dry też jest do wyboru. Chętnym polecam. Ja zakupiłam grę w empiku, bo szczerze to teraz coraz trudniej jest ją dostać.
8/10





Drugi produkt jest bardziej kosztowny




Tak jest, to konsola do gier. Nie zaprzeczę, że wydatek spory, ale jaka ciekawa zabawa. Na początku nie miałam ochoty spróbować, ale muszę powiedzieć, że gdy raz zagrałam...szał. Bardzo dobrze wpływa taka zabawo-gra na kondycje. Ostatnio przybrałam kilka kilogramów, ale wysiłek przy tej grze jest niesamowity, liczę na ich zgubienie. Cała jestem obolała, ale rodzina zakończyła zabawę z uśmiechem na ustach i ogromnym zmęczeniem. Ja chyba najbardziej odczuwam ból, bo pierwszy raz spróbowałam. Zaczytana w książkach zapominam o innych rzeczach. Gorąco polecam.
10/10

To reklamowane produkty, ale reklamy nie zawsze mówią prawdę. Tym razem udany zakup :) Często kupuje gry planszowe mniej znane, ale ze znaczkiem sowy - ortograficzne, logopedyczne i językowe polecam. 

Pozdrawiam Upadły anioł :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga