26 lis 2013

FILMOWO

Już dawno nic nie pisałam na temat filmów, które miałam okazje obejrzeć. Postanowiłam to zmienić. Tak więc dziś wpis filmowy - takie wpisy będę dodawać co jakiś czas. Szczegółowe info o filmach zajdziecie na stronie - Filmweb.


INTRUZ - 2013

Książkę czytałam już dość dawno, ale nadal pamiętam emocje jakie wówczas mnie opanowały. Jeśli chodzi o film, może nie było ich tak wiele, ale jakieś tam były. Ekranizacja nie wyszła źle, film ogląda się przyjemnie, w miarę zaciekawia, interesujące efekty. Jednym słowem, może film mnie nie porwał, ale jest dobry. Kiedyś jeszcze do niego powrócę.
Moja ocena: +4/6












SZCZĘŚCIARZ - 2012

Film powstał na podstawie książki N.Sparksa. Książkę czytałam - emocjonalna, jak wszystkie książki tego
autora, a film...niestety nie bardzo mi się podobał. Niby zaciekawia, ale ciągle mi czegoś w nim brakowało - wydawał mi się taki trochę drętwy.  Nie podobała mi się także gra aktorów. Raczej nie skusze się do ponownego obejrzenia.
Moja ocena: 3/6







KSIĘGA OCALENIA - 2010

Film oglądałam już kolejny raz i nadal mi się nie znudził. Jest rewelacyjny, fabuła wciąga, a gra głównego aktora - Denzel Washington - jest rewelacyjna.
Jednym słowem bardzo dobry film, warty obejrzenia. I na pewno jeszcze do niego powrócę.

Moja ocena: 6/6









PIĘKNE ISTOTY - 2013

Tym razem zmieniłam kolejność - nie czytałam książki, ale bardzo byłam ciekawa filmu. Niestety...nie podobał mi się. Tak naprawdę, to oglądanie mnie nudziło. Nie mam nic do zarzucenia, jeżeli chodzi o grę aktorów, czy dodatki graficzne, ale jakoś nic mnie w tym filmie nie urzekło. Kolejny film, do którego nie wrócę.
Moja ocena: -3/6                










Oglądaliście te filmy? Macie podobne opinie, czy inaczej oceniacie filmy?

Czyszczę półki - sprzedam

26 komentarzy:

  1. "Piękne istoty" to beznadziejny film, ale pierwowzór książkowy jest świetny! Ma taki nastrój i klimat, ach... Koniecznie przeczytaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze że książka jest lepsza, bo miałam jej już nie czytać :)

      Usuń
    2. Czytaj, czytaj! Ja byłam pod wrażeniem. Trzeba tylko zarezerwować dla niej więcej czasu bo wymaga żeby się w nią "wczuć". Ale później zaczyna się prawdziwa poezja. Chyba niedługo odświeżę sobie ta lekturę ;)

      Usuń
    3. To znowu ja :P
      Trafiłam na ten post przypadkiem i od razu pomyślałam o Tobie ;) Jeśli jeszcze nie masz "Pięknych istot", możesz o nie powalczyć:
      http://endlessbooks.blogspot.com/2013/11/konkurs-koncowojesienny.html

      Powodzenia ;)

      Usuń
  2. Widziałam "Intruza", "Szczęściarza" i "Piękne istoty". Gdybym miała je oceniać, to chyba zrobiłabym to tak jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Intruza i Istoty i w obu przypadkach byłam rozczarowana, ale Intruz po prostu zniszczył mnie swoją beznadziejnością. Chyba najgorsza ekranizacja ever.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 4 ciągle sobie obiecuję, że jej obejrzę, lecz tego nie robię, a Szczęściarz bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam Istoty i nie byłam zachwycona - ale książka jest lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam i oglądałam Intruza, bardzo mi się podobały obie wersje, wiadomo książka to książka:) Piękne istoty też zobaczył, może nie byłam tak zawiedziona jak Ty, ale szału nie robiły, przez cały film się zastanawiałam dlaczego właśnie taki tytuł bo piękności nigdzie nie widziałam;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się Intruz podobał jako książka i ekranizacja. Film dobrze odzwierciadlał oryginał (pomijając idiotycznego aktora grającego Jereda). Piękne istoty - kiedyś też na blogu o tym pisałam. Nie n porwał mnie niestety, a z książką nie miałam ochoty się zapoznawać. Obsada była do bani. W dodatku spodziewałam się lepszych efektów. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam tylko Piękne istoty, i faktycznie słaby film. natomiast książka była całkiem sympatyczna ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. "Piękne istoty" - film niezbyt do siebie przekonywujący, ale dałam radę obejrzeć, "Intruz" mi się spodobał, ale też nie jakoś bardzo. Widzę, że "Księga ocalenia" to film w stylu mojego brata - przy najbliższej okazji, kiedy będę go odwiedzać namówię go do obejrzenia ze mną. :) Skoro tak polecasz.

    Pozdrawiam, Czarny Kapturek

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam żadnego filmu z powyższej listy ale na dwie pierwsze produkcje mam wyjątkową ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji obejrzeć, ale do żadnego mnie jakoś nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Intruza" oglądałam i bardzo fajnie wyszedł moim zdaniem :)
    "Szczęściarza" mam zamiar obejrzeć, ale jakoś jeszcze nie teraz.
    "Piękne Istoty" - książka o wiele lepsza, moim zdaniem film totalnie zepsuli, nie podobał mi się, chociaż polubiłam aktorkę, która grała Lene. :)
    xo, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego wszystkiego, też wybiorę się na 2D. 3D psuje jakość i ostrość obrazu, a mnie tylko ból głowy dopada. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam Intruza i Piękne Istoty - rozrywkowo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi "Intruz" podobał się ze względu na młodego Ironsa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Intruza najpierw chcę przeczytać książkę, a zaś film.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie intruz to była porażka ;) Aczkolwiek książka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam wszystkie poza szczęściarzem. Dla mnie Intruz i Piękne istoty także były średnie, książki o wiele lepsze. Księga ocalenie jest na prawdę dobra :)
    Pozdrawiam,
    Niko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęściarza bardzo chciałabym obejrzeć. Piękne istoty i Intruza oglądałam i zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o oceny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oglądałam tylko "Księgę ocalenia" i jak na razie nie mam zamiaru, a reszta filmów była w miarę dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadnego nie oglądałam, ale mam w planach "Intruza".

    OdpowiedzUsuń
  22. Intruz osobiście mi się podobał, ale co do Pięknych Istot w zupełności się z Tobą zgadzam. FIlm jest nijaki. Obejrzy się go raz i basta. Na zabicie czasu. Nic nie wnosi. Książka również.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga