4 kwi 2014

Soraya Make-up Sceniczny Anti Ageing SPF 10

Już dawno nie robiłam wpisu o kosmetykach, czas to nadrobić.
Dziś pod ostrzał idzie fluid (podkład) firmy Soraya.

Przez dłuższy czas używałam innego produktu tej firmy, jednak został wycofany z produkcji, Anti Ageing Make-up, go zastąpił. Ogólnie rzecz biorąc, jak dla mnie zmieniło się tylko opakowanie i cena, bo nie zauważyłam innych zmian w tym produkcie...
Teraz konkrety - fluid polecam przede wszystkim osobom, troszeczkę starszym, u których pojawiają się pierwsze, delikatne zmarszczki...otóż prezentowany produkt je wygładza, ukrywa, a nawet ma zapobiegać powstawaniu nowych - tego jeszcze nie zauważyłam :).

Zalety:
- wygładza (tuszuje) zmarszczki,
- po dopasowaniu co cery jest niewidoczny, a zarazem nadaje jej idealny naturalny wygląd,
- kryje niedoskonałości cery,
- posiada filtr ochronny,


Wady: 
- brak

Osobiście jestem bardzo zadowolona z efektów tego produktu, używam go już ponad rok i na dzień dzisiejszy nie planuje zmiany. Produkt na 6/6



 Używacie go? Z miłą chęcią poczytam o Waszych opiniach na temat tego produktu. A może macie coś lepszego?


13 komentarzy:

  1. dla mnie podkłady tej firmy są jakieś byle jakie, ale może to problem mojej cery, niestety tanie podkłady uczulają moją skórę ://.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam wyłącznie pudru sypkiego, więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam :)
    Też bardzo go lubię, wcześniej żaden podkład nie zachwycił mnie jakoś szczególnie, często je zmieniałam, a z sorayą pozostaję już naprawdę długo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo długo poszukiwałam odpowiedniego fluidu, miałam już chyba wszystkie jakie tylko można, choć akurat tego scenicznego nie:) miałam inny z firmy Soraya niby kryjący, ale się zawiodłam strasznie, bo był jak woda na skórze... Ten, który opisujesz jakiej jest konsystencji? Obecnie od dłuższego czasu używam Revlon Color Stay do cery tłustej, jest bardzo gęsty i mocno kryjący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten ma konsystencję kremu, raczej skóra go wchłania, nie zmywa się nawet gdy się lekko pocisz. Ja mam cerę mieszaną i on mi idealnie pasuje :)

      Usuń
    2. ja również mam taką skórę :) więc będę miała na uwadze, bo muszę zmieniać co jakiś czas podkład, bo jakoś skóra się przyzwyczaja chyba :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na większe wyjścia ten fluid jest super. Mam i używam z dużą przyjemnością, a na co dzień stosuje krem BB,

    OdpowiedzUsuń
  7. jakieś 3 lata temu używalam jakiegos make-upu sceniczengo tej firmy i byłam zadowolona, potem coś im się posypało bo kolejne serie były tragiczne więc porzuciłam Soraye :) ale może powróce ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez używam juz bardzo długo i jestem zadowolona spełnia wszystkie moje oczekiwania.Super kryje niedoskonalosci, daje bardzo naturalny efekt jest trwały, Wygodne opakowanie to dodatkowy plus. Naprawdę wart zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super make up sceniczny! Naprawdę dobrze sie rozprowadza, sper kryje niedoskonalosci i wygładza zmarszczki ale daje efekt abrzdo naturalny. Na pewno nie tworzy sztucznej maski. jest trwały moim zdaniem najlepszy na rynku:)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga