2 lip 2015

Podsumowanie czerwca 2015




Tak, tak czerwiec już za nami -  jak i połowa roku 2015. Jak ten czas szybko mija.


Dziś nie będę się za bardzo rozpisywać, ale trzeba jakoś podsumować miniony miesiąc.

W czerwcu przeczytałam 9 książek, stron   3 348 czyli dziennie  111.5 - niezbyt imponujący wynik.
Niestety odkąd jestem w Niemczech nie mam czasu na czytanie. Z tego co widzę lipcowe podsumowanie będzie słabe.

Jak wiecie jestem poza domem, więc mam czym usprawiedliwić mój odwyk. Większość z was Ma wolne -  wakacje - więc możecie teraz poszaleć. Ja niestety muszę pracować, ale trochę naciągam. Jestem tutaj ze znajomymi, mężem więc korzystam troszeczkę z realnego życia - niestety mało wieczorami jestem wykończona. Od soboty panują tu upały to dodatkowo zniechęca do czegokolwiek.

A jak wam prezentuje się czerwiec?

15 komentarzy:

  1. U mnie czerwiec prezentuje się bardzo podobnie i zakończył się na 8 przeczytanych książkach :) Lubię ciepło, ale tak jak napisałaś, upały potrafią zniechęcić człowieka do jakiegokolwiek zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 9 książek to niezbyt imponujący wynik? :D To jaki Cię w takim razie zadowala? 17? Ja tam gratuluję i nie zniechęcaj się, 9 to dla niektórych liczba nie do osiągnięcia. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytam i po 18 na miesiąc - gdy mam czas.

      Usuń
  3. Bardzo dobry wynik, gratuluję. Ja nie narzekam na czerwiec, sporo przeczytałam i dużo się działo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystko to i tak dobry wynik! ;) Wiesz jak podbijasz polskie statystyki! :D Gdyby chociaż co 3 Polak czytał tyle ile Ty nasz kraj nie byłby taktowany jako ten, w którym obywatele stronią od książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłabym wiele osób, które podbijają statystyki tak jak ja :)

      Usuń
  5. Chyba po raz pierwszy mam wynik podobny do Twojego! Jestem taka dumna ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę powodzenia w nowym miesiącu! :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój czerwiec to miesiąc roku. Wypadł najlepiej ze wszystkich miesięcy. 3000+ stron to słaby wynik? Boszzzz to ja wtedy jestem do niczego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku :))
    Mi ten miesiąc poszedł całkiem nieźle :D
    Mam nadzieję, że lipiec będzie jeszcze lepszy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to jest bardzo imponujący wynik, więc gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie czerwiec i poprzednie miesiące są dość słabe. Z racji iż byłam w klasie maturalnej i nie miałam praktycznie żadnego życia prócz książek, teraz staram się nadrabiać. Ale do nadrobienia mam również spotkania ze znajomymi i wiele innych rzeczy.. Więc czasu na czytanie też nie jest jakoś mega dużo.. Jednak myślę, że lipiec będzie najlepszym miesiącem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też czytałam mało, sesja mnie zaskoczyła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój czerwiec też nie był imponujący pod względem lektury. W Twojej sytuacji nie ma się co dziwić, że nie masz czasu na czytanie. Mam nadzieję jednak, że lipiec będzie lepszy i przede wszystkim nieco wypoczniesz... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga