2 lip 2015

Podsumowanie czerwca 2015




Tak, tak czerwiec już za nami -  jak i połowa roku 2015. Jak ten czas szybko mija.


Dziś nie będę się za bardzo rozpisywać, ale trzeba jakoś podsumować miniony miesiąc.

W czerwcu przeczytałam 9 książek, stron   3 348 czyli dziennie  111.5 - niezbyt imponujący wynik.
Niestety odkąd jestem w Niemczech nie mam czasu na czytanie. Z tego co widzę lipcowe podsumowanie będzie słabe.

Jak wiecie jestem poza domem, więc mam czym usprawiedliwić mój odwyk. Większość z was Ma wolne -  wakacje - więc możecie teraz poszaleć. Ja niestety muszę pracować, ale trochę naciągam. Jestem tutaj ze znajomymi, mężem więc korzystam troszeczkę z realnego życia - niestety mało wieczorami jestem wykończona. Od soboty panują tu upały to dodatkowo zniechęca do czegokolwiek.

A jak wam prezentuje się czerwiec?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga