12 kwi 2017

UPADLI - film - w dniu premiery DVD

 Premiera na świecie 2016 rok
Premiera na DVD Polska - 12.04 2017
Szczegółowe informacje o filmie TUTAJ



Nie wszyscy zapewne pamiętają ten czas, ale był taki okres, że cykl "Upadli" szalał na blogach oraz w księgarniach. Obecnie seria została odrobinę zapominana. 
Jednak jest ktoś, kto o niej przypomina...
12.04 2017 roku ma premierę film "Upadli" w wersji DvD. Wersja kinowa miała swoją premierę w 2016 roku. Uspokoję niepoinformowanych - W Polsce nie było ekranizacji w kinach.


Film zakupiłam z ciekawości, zamówiłam przed premierą - dziś płyta do mnie dotarła i dziele się wrażeniami, choć nie za bardzo potrafię opisywać filmy.

Czy podoba mi się ekranizacja?
Średnio. Niby w wersji telewizyjnej są ujęte najważniejsze aspekty powieści, to w trakcie oglądania - odczuwałam bardziej psychologiczny wydźwięk niż romantyczno - fantastyczny.   W trakcie oglądania byłam zaciekawiona fabułą, a zarazem mnie męczyła. 
Postacią przewodzącą jest Luce, niestety zabrakło mi dwóch męskich bohaterów - za mało ich było.

Gra aktorów:
Tak naprawdę trudno mi określić, czy grali dobrze, czy źle. W trakcie oglądania narodził się dziwny klimat i całość wydała mi się odrobinę sztuczna - dlatego też gra aktorów też nie wypada autentycznie. Nie pasują mi też męscy aktorzy, do ról, które zostały im przypisane.
Porównam to tak - w trakcie oglądania czułam się jakbym oglądała spektakl teatralny a nie  uczestniczyła w seansie filmowym.

W ekranizacji mamy odrobinę efektów specjalnych, akurat to mi się podobało. Najbardziej podobały mi się skrzydła aniołów - nie były z piór, lecz światła.

Ogólnie mam mieszane odczucia. Moje wyobrażenia względem filmu były inne, Może nie jestem całkiem rozczarowana, ale daleko mi do satysfakcji. Może i film po części odzwierciedla klimat książki,  ale można było stworzyć bardziej romantyczny i dynamiczny film.

Film miał potencjał, ale nie został w pełni wykorzystany. Ekranizacja nie powala, a na domiar złego pozostawia niedosyt.






ZWIASTUN


9 komentarzy:

  1. Mimo Twojej skomplikowanej opinii o filmie;p i tak po niego sięgnę i go obejrzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że powstał film. Dawno temu czytałam książkę, ale poprzestałam na chyba 3 tomie. Za dużo już z tej historii nie pamiętam, więc możliwe, że ekranizacja przypadnie mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że pozostawia niedosyt. Wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że potencjał filmu nie został wykorzystany, ale i tak bardzo chcę go obejrzeć, gdyż książka szalenie mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji przeczytać jeszcze książki, a zwiastun strasznie mi się podoba. Jednak, raczej najpierw książka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że o książce słyszałam bardzo niepochlebne opinie, a ostatnio o uszy mi się obiło, że jest film, aż tu nagle trafiam na ten post... Myślę, że mimo iż nie do końca ci się spodobał to obejrzę. Jak mi się spodoba to może zmienię zdanie i przeczytam też książki? :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam książki, więc i do filmu mnie nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpierw książka, potem ewentualnie film;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam, ale okładka coś mi mówi i nie wiem tylko co :D
    Ale film obejrzę :D

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga