13 mar 2018

CEL

Autor: Elle Kennedy
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Premiera: 2017
Cykl: Off-Campus (tom 4)
Stron: 426


Był "Układ"., był "Błąd", był także "Podbój", aż w końcu dotarłam do "Celu" i zakończyłam przygodę z bohaterami cyklu Off- Campus. Wspomnę - że jest to bardzo ciekawa seria...

Ostatnim bohaterem jest Tucker - w moim odczuciu najspokojniejszy członek ekipy.
Tuckerowi bardzo szybko w oko wpada Sabrina, choć jeden z przyjaciół chłopaka jej nie cierpi. 
Bardzo szybko Tucker i Sabrina poddają się magi, która ich przyciąga i dochodzi do upojnych chwil.
 Choć Sabrina nie planuje związku, na głowie ma pracę i naukę oraz marzenia, które chce spełnić, nie potrafi przestać myśleć o hokeiście, który niespodziewanie wdarł się do jej głowy. 
Za bohaterów decyduje los -  okazuje się, że Sabrina jest w ciąży...
Czy Sabrina pozbędzie się dziecka i postawi na karierę? A może wybierze rodzicielstwo? Czy Tucker  jest gotowy zostać ojcem?

"Cel" pomimo wad, które ma w sobie wywarł na mnie pozytywne wrażenie i chyba oceniam ją najwyżej ze wszystkich. Losy bohaterów są mi najbliższe, więc bardzo szybko wkroczyłam do ich świta i dylematów i choć Sabrina czasem mnie drażniła, to rozumiałam jej tok myślenia.

Największym blefem fabuły jest sposób w jaki Sabrina zaszła w ciążę. Jestem w stanie uwierzyć w wpadkę, ale nie taką jaka przytrafiła się literackim postaciom. Pozostałe aspekty utworu są już bardziej realistyczne. Nawet zachowanie matki Tuckera względem Sabriny jest zrozumiałe.

Tym razem nie mamy do czynienia z bogatymi bohaterami. Para, której autorka poświęciła ten tom należy do bardziej przeciętnej grupy społecznej. 
Postać Sabriny jest warta uwagi. Dziewczyna za wszelką cenę stara się wybić, a los ją ciągle kopie po nogach.
Polubiłam Sabrinę, ale i Tuckera, którego w sumie wyobrażałam sobie inaczej.
Choć "Podbój" odrobinę mnie rozczarował, to "Cel" złagodził te niedoskonałości.

Tak jak we wcześniejszych tomach tak i tutaj, autorka poszła na pikantniejszą stronę, ale nie przesadza ze scenami łóżkowymi. Jest ich kilka, ale nie przytłaczają swoją obecnością.

"Cel" może nie jest wyróżniającą się książką, ale jest pouczająca, pokrzepiająca i szybka w czytaniu. W trakcie poznawania treści spędziłam kilkanaście godzin w ciekawym towarzystwie.
Autorka ciekawie zakończyła cykl i choć będzie mi brakować bohaterów, to ciesze się, że nie przedłuża cyklu na siłę.

Cykl Off - Campus, to seria, po którą wato sięgnąć.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga