1 paź 2018

Wrzesień 2018 - podsumowanie



I nadszedł czas na kolejne podsumowanie. Wrzesień, dla wielu miesiąc w którym trzeba  wrócić do szkoły, dla innych to powrót do domu, ale są i tacy, którzy przygotowują się na wyjazdy, na nowy etap w życiu. W wrześniu powitaliśmy też jesień...i prawie do ostatniego dnia lato starało się nie ustępować.


Wrzesień jak większość miesięcy skupił się na pracy, mało na oglądaniu filmów, bardziej na czytaniu.
Jeśli chodzi o wyniki czytelnicze:
Przeczytałam 8 książek (hurrra, w końcu miałam czas na czytanie)    😃
2 857 stron zawierały owe powieści czyli średnio czytałam 95 stron dziennie.
Tym razem wymienię tytuły książek, które przeczytałam i recenzje jakich powieści możecie się spodziewać lub jakie się już pojawiły:
"Koszmary i fantazje", "Uwikłani - Pokusa", "Obietnica pod jemiołą", "Skazani na sukces", "Tysiąc odłamków ciebie", "Naznaczeni śmiercią", "Lissy", "Czerwony notes."

Jeśli chodzi o życie poza blogiem, było różnie. Do domu wróciłam wcześniej niż planowałam - sprawy rodzinne. Wiadomo też, że gdy zostawia się dom na kilka miesięcy, później jest trochę zaległości. Powoli udało mi się je nadrobić, dlatego też miałam już czas poczytać wieczorami i częściej odwiedzać wasze blogi.
Ciekawe co przyniesie październik?  ❓❔?

A jak u Was zaprezentował się wrzesień?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga