29 lip 2013

The Versatile Blogger

I blogowe zabawy nadal na topie. Zostałam nominowana przez Oczytaaaanaa - za co dziękuje aczkolwiek już dawno brałam udział w tej zabawie.

A o to jej zasady :
1. Podziękować nominującemu blogerowi.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Czas na fakty  . . .
1. Jestem brunetką.
2. Kocham słodycze. Jestem łasuch-gigantus. Na szczęście moja waga mieści się w normie :)
3. Nie lubię ludzi, którzy nałogowo kłamią.
4. Bardzo rzadko ufam ludziom.
5.Panicznie boje się igieł (zastrzyków, pobierania krwi, szczepień)
6. Mój znak zodiaku to wodnik.
7. Uwielbiam herbaciane róże.

Nie będę nominować konkretnych blogów. Zachęcam do udziału wszystkich.


6 komentarzy:

  1. Też jestem wodnikiem, miło poznać ;) A kto nie kocha słodyczy? :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także jestem wodnikiem i też rzadko ufam ludziom. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, igły to coś okropnego :P Ugh

    OdpowiedzUsuń
  4. a kto nie kocha słodyczy :) Również jestem łasuchem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieranie krwi i zastrzyki, to mój koszmar...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uwielbiam słodycze i mam problem z zaufaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga