1 wrz 2013

Blog dla siebie, czy dla czytelników.

Tak naprawdę to blog jest połowiczny. Jako że założyłam go pod wpływem impulsu nie zastanawiałam się dlaczego mam go mieć.
 Po części grono moich znajomych jest "statystycznym Polakiem" i nie czyta książek. Ja jako gaduła mogę na ich temat mówić i mówić. Nieliczni, którzy czytają nie są fanatykami fantastyki, więc po części blog jest dla mnie i moich wrażeń. Jednak z drugiej strony osoby, które mają podobne gusta literackie do mnie na podstawie moich wrażeń mogą zasugerować się opisaną opinią. Jest to także dość przyjemny aspekt prowadzenia bloga.
Tak więc mój blog jest i dla mnie i dla czytelników.

A wy dla kogo założyliście bloga?

Post pojawił się:
Pauliny
Recenzje Kiti
Mileny

10 komentarzy:

  1. Mam taką samą sytuację. Blog jest i dla mnie, i dla czytelników :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, bez czytelników blog nie miałby na dłuższą metę sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój blog jest dla mnie i dla wszystkich innych osób.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak samo :) kocham pisać recenzję i mówić o książkach więc dla mnie, ale liczę się też ze zdaniem innych i w ogóle lubię dyskutować - więc dla innych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem blog w dużej mierze jest dla czytelników. Gdybym chciała pisać tylko dla siebie, to w ogóle bym go nie zakładała, bo i po co? Z drugiej strony pisanie sprawia mi ogromną przyjemność, więc nie jest tak, że nie robię tego dla siebie. Czyli zgadzam się, że jest to połowiczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po części też dla czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie ja prowadzę swój i dla siebie i dla innych - miło czasem dostać e-mail z wiadomością, że fajnie piszę i czy mogłabym polecić jakieś pozycje itd itp :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczynałam z myślą, że będę pisać dla siebie, żeby uporządkować myśli, ale skłamałabym gdybym teraz uznała, że nie piszę tylko dla siebie, więc również uważam, że jest to połowiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie to też nie wiem... chciałam po prostu z kimś "pogadać" na temat książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tak po części. Z jednej strony to dla siebie, żeby mieć swoje własne miejsce w sieci i pisać o tym co mnie interesuje, ale z drugiej strony to co piszę, piszę dla innych i to czytelnicy są największą motywacją :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga