19 wrz 2012

Stos 3

A oto przedstawiam kolejny stos. Niestety nie daje za każdym razem fotek książek jaki mam do przeczytania. Tym razem zaszalałam - odwiedziła bibliotekę - wyczerpany budżet -  otrzymałam kilka książek recenzenckich. Brakuje tutaj jeszcze jednej książki, która ma dopiero do mnie dotrzeć - w meilu napisano, że została wysłana - tak więc czekam. Zaczynamy'



 
Zaczynam od góry, od na mniej widocznych :(

1.Mój najlepszy nauczyciel - Dr.Wayne W.Dyer, Lynn Lauber - recenzja napisana, publikacja jutro.
2.Zdejmowanie klątw i uroków - M.Winczewski
3.Magia Wiedźm - Claire
4.Ocaleni przez anioły - Dr.D. Virtue
5.Uzdrawiająca moc Archanioła Rafaela - Dr.D. Virtue
6.Przesłania aniołów -  Dr.D. Virtue
7.Wampiry wśród nas - Konstantinos
Wszystkie siedem pozycji otrzymałam od wydawnictwa - STUDIO ASTROPSYCHOLPGII
8.Wizerunek zła - G.Masterton
9.Jesienna miłość - N.Sparks
10.Inne Anioły - Lili St.Crow tom I
11.Inne Anioły - Lili St.Crow tom II
12.Wezwanie - K.Armstrong tom I
13. Pamiętniki wampirów - Północ - L.J.Smith - już miałam przestać sięgać po cykl, ale odpoczęłam psychicznie i dojdę do końca :)

Na recenzje pozycji od 8 do końca trzeba będzie poczekać. W zapasie mam już kilka napisanych, ale nie ujawnię tytułów - poczekacie zobaczycie.

I jak wam podoba się moja trzynastka? Jakie tytuły macie już za sobą?

12 komentarzy:

  1. stos pokaźny, życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy zbiór :)
    mam w swej biblioteczce kilka z książek od Astro, a na np "Ocaleni przez anioły" czekam obecnie :)
    przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ta część Pamiętników czeka na mnie już 2 lata prawie ;D Przyznam, że ta seria już zaczęła mnie tak dobijać od 4 tomu, że pewnie sięgnę po Północ za kolejne 2 lata ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujący stosik :) "Wizerunek zła" jest świetny :) mam nadzieję, że spodoba ci się tak bardzo jak mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sparksa czytałam... reszty nie znam :)
    Ale stos robi wrażenie, nie będziesz się raczej nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej książki. :o Ale niektóre mnie zaciekawiły. Życzę miłego czytania i czekam na recenzje! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaźny stos. :) Nie czytałam jeszcze żadnej pozycji, ale pewnie sięgnę po Sparksa. Poza tym dość ciekawą książką wydaje się "Wampiry są wśród nas".

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponujący stosik. Życzę miłego czytania :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik, miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik. Czytałam "Wezwanie" - polecam, mnie się bardzo podobało.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohoho spory stosik. :D Miłego czytania. :>

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga