1 mar 2013

Podsumowanie lutego/13



Jak ten czas szybko mija. I nastał marzec, czas na podsumowanie lutego, który jak się okazuje był pełen "zaczytania"







 W lutym udało mi się przeczytać 13 książek.
  1. Zakon Dobrego  Imienia Pana - 195
  2. Mój przyjaciel karlinek - 301
  3. W Otchłani - 386
  4. Fantazje w trójkącie - 262
  5. Pani fortuny- 635
  6. Listy do mojego "Ringu" - 141
  7. Madeleine i czterech jeździectw apokalipsy - 202
  8. Droga dziewiątego - 342
  9. Strażnicy historii tom 2 - 331
  10. Przystań posłuszeństwa -238
  11. Przeznaczona do gry 296
  12.  Zamieć śnieżna i woń migdałów - 142
  13. Mistrz -310
W lutym przeczytałam 3 781 stron. Średnio dziennie - 135.
Jak dla mnie - dobrze.

W lutym nawiązałam współpracę z Czarną owcą i G+J.

Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu
2 683
 
Do grona obserwatorów dołączyło ok 10 osób.
 
Utworzyłam profil na Facebooku - zapraszam.
 
Dokonałam kilka wymian książkowych i oczywiście kilka zakupiłam
 
Ubolewam, nad tym,że nie udało mi się przeczytać książek z mojej coraz liczniejszej kolekcji, a miesiąc upłynął pod względem czytelniczo-recenzenckich egzemplarzy :(.  '

Miesiąc krótki i krótkie podsumowanie. A wam jak upłynął luty?

28 komentarzy:

  1. 13 książek to świetny wynik! ja tam przeczytałam 6 i też jestem zadowolona - choć mam nadzieję, że ten miesiąc będzie trochę owocniejszy ;)

    pomyślnego marca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wyników oraz nawiązania nowych współprac!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetny wynik! Gratuluję i życzę powodzenia w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie luty jak najbardizej na pozytywie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje bardzo dobrych statystyk czytelniczych i podjęcia współpracy z wydawnictwami. Życzę powodzenia w kolejnym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję podsumowania. Świetne wyniki. Życzę owocnej współpracy z nowymi wydawnictwami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 13? O matko, genialny wynik:) Gratuluję wyników i nowych współprac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 13 książek O.O Sama ledwo doczytałam jedną, brak czasu, brak chęci, ech :/ Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Naprawdę świetny wynik. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wynik! Trzeba to uczcić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejuuu... Ja też chce takie wyniki! :D Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wynik! Życzę, aby Twoje kolejne miesiące były równie owocne ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wynik, o jakim nawet przy największym czytelniczym zapale mogłabym pomarzyć. Chyba dychy nieudałoby mi się przekroczyć. Gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 13 książek , gratuluje wyniku, na FB zajrzę też utworzyłam sobie konto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też więcej recenzenckich, niż reszty niestety...

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyniku i nowych współprac. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyników i nowych współprac :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi minął dobrze, świetne wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wynik! U mnie tylko jedna książka, mam nadzieję, że marzec będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i zazdroszczę czasu na czytanie. 13 książek na miesiąc to naprawdę znakomity wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyniku i u mnie również luty był bardzo owocny w książki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. 13 książek :O - chylę czoła! Nowej współpracy również gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 13 może być jednak szczęśliwą liczbą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję współprac i tak świetnych wyników czytelniczych. Oby 13 okazała się szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi póki co współpraca z G+J układa się idealnie, życzę aby i Tobie się dobrze z nimi współpracowało :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rewelacyjnych wyników :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga