30 paź 2012

Przesłania Aniołów-Virtue Doreen

Tytuł: Przesłania Aniołów
Inne książki autora: Virtue Doreen
Wydawnictwo: STUDIO ASTROPSYCHOLOGII
ISBN: 978-83-7377-329-5
EAN: 9788373773295
Wydanie: III
Rok wydania: 2011
Format: 145 x 205 mm
Ilość stron: 376
Oprawa: miękka 




Doreen Virtue, autorka bestselleru „101 aniołów” znana jest dużej grupie czytelników, jako osoba, która kontaktuje się z aniołami.
W książce „Przesłania Aniołów” nie znajdziecie opowieści ludzi, którzy mieli kontakt z boskimi stworzeniami, ani nie poznacie ich mocy. „Przesłania aniołów” to książka poświęcona poradom i wskazówkom, które mają na celu przekazanie korzyści, jakie można osiągnąć korzystając z mądrości anielskich istot.

 Tak jak twierdzi autorka, anioły są wszędzie, trzeba tylko w nie uwierzyć i otworzyć się na ich moc płynącą z nauki.
Książka zawiera 365 porad i przekazów. Każda strona jest ponumerowana i określa dzień, w jakim może być zastosowana i przeczytana w ciągu roku. Tak jak autorka pisze można je czytać po kolei lub otwierać książkę w dowolnej części. Autorka także twierdzi, że z czasem jest szansa, że usłyszymy lub poczujemy wskazówki skierowane bezpośrednio do nas.

Książka jak twierdzi autorka przeznaczona jest głównie do porannych medytacji, ale można po nią sięgać w każdej godzinie dnia. Najlepiej jest mieć ją na widoku.

Nie jestem w stanie określić, czy stosowanie się do rad autorki i wskazówek zawartych w książce przynosi określone efekty, czy w ten sposób można osiągnąć jakiś cel. Z książka jestem związana od niedawna, ale jeżeli ktoś wierzy bardzo mocno, jest wytrwały, być może książka okaże się czymś pomocnym. Otworzy szerzej wejście do spotkania z aniołami.

Za książkę dziękuje wydawnictwu:
 

6 komentarzy:

  1. Lubię książki o aniołach, więc chętnie zapoznam się z tą pozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie anioły są jedynie postacią mityczną, więc to nie jest poradnik dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nic w tej książce nie zatrzymuje mnie na dłużej ;) wolę chyba historie osób, które spotkały duchy, anioly etc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę Autorkę. Może kiedyś skolekcjonuje wszystkie jej publikacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję recenzować karty tej autorki, więc chętnie sięgnę po tę książkę. :3

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga