14 paź 2012

Pierwsze urodziny-podsumowanie








I nastają pierwsze urodziny mojego bloga. 
Bardzo się cieszę,chociaż początki nie były łatwe.









Mój pierwszy wpis pojawił się16 października, ale blog był stworzony. Na początku nie całkiem wiedziałam czy recenzje są dobrym pomysłem. Zastanawiałam się nad aniołami (mój nick i nazwa bloga), nad muzyką, kosmetykami i  filmami.
Recenzje jednak wygrały. Uwielbiam książki, poświęcam każdą wolną chwilę na ich czytanie, ale niestety nie mam z kim podzielić się wrażeniami. Odkąd mam bloga, swoje opinie wyrażam w postach.

W ciągu tego roku udało mi się zdobyć powyżej ^60 obserwatorów i sama stałam się obserwatorem kilkudziesięciu blogów.

Nawiązałam także współpracę z :



DZIĘKUJE ZA ZAUFANIE i liczę na dalszą współpracę.
Być może za kilka dni w kolumnie "Współpracuje"pojawi się nowe logo. Na razie nie zdradzę jakie. Książkę na próbę już otrzymałam.Trzymajcie kciuki.

Otrzymałam kilka książek od portalu nakanapie.pl - na kolejną czekam ")

W ciągu roku opublikowałam:                          
- 44 recenzje
- 6 opowiadań (fragmenty)
- takie-tam czyli luźne wpisy, informacje 11

Przez ten czas kilkakrotnie zmieniałam wygląd strony. Mam nadzieję, że ten wam się podoba!
Posty niestety nie są regularne,a ich częstotliwość różna, ale oprócz bloga mam życie prywatne, rodzinę - dwa wspaniałe skarby i wiecznie zapracowanego męża. Postaram się jednak nad wpisami popracować.
Brak konkursów - ponieważ nie mam na nie pomysłów. Jak coś wymyślę to oczywiście was powiadomię.
Mam nadzieję,że za rok także się spotkamy, a podsumowanie będzie dłuższe i ciekawsze.
Pozdrawiam - upadły anioł (czarodziejka)

Przypominam,że Upadli obchodzą także swoje urodziny Urodziny Upadłych, czeka wiele konkursów i ciekawych nagród. Serdecznie zapraszam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga