1 paź 2014

Podsumowanie września/2014




Tak więc wrzesień już za Nami. Jak dla mnie miniony miesiąc nie był nadto rozczytany, wyjaśniam dlaczego... 


Otóż większą część września spędziłam poza domem, musiałam korzystać z internetu mobilnego, który był okropnie wolny i często gubił zasięg :(
Jednak nie przeszkodziło mi to, aby opublikować kilka postów. Jak widzieliście pojawiło się także parę recenzji - są to zaległe opinie, na które w końcu znalazłam chwilę czasu.
Ogólnie wrzesień był dla mnie męczącym miesiącem, pełnym pracy i stresów.  Ciesze się, że już się skończył.

Teraz troszeczke statystyk.
Przeczytanych książek 4 i pół
Opublikowanych postów: 11
Opublikowanych recenzji: 7
Liczba wejść: 11 300
Najwięcej wejść na bloga zanotowałam: 27.09 - 704
Największą popularnością cieszyła się recenzja książki "Na ratunek" N. Sparksa - 1115  odsłon.

Dziękuje, że tak często zaglądacie na mojego bloga. Ale żałuje jednak, że tak rzadko zostawiacie ślad swoich wizyt.

A jak Wam minął wrzesień?

19 komentarzy:

  1. Bo komentowanie dla niektórych jest zbyt trudne i czasochłonne niestety. A warto poświęcić kilka chwil dziennie, by uzyskać jakąś interakcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję statystyk! Ja jak mam 200 wejść, to skaczę z radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wrzesień wogóle nie sprzyjał czytaniu. Niestety tylko 2 książki ale październik będzie napewno dużo lepszy :)

    Ksiazkowepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem z tym komentowaniem jest ciężko, niestety, tym bardziej, że zaś studia wracają (olaboga!:D), zaś będzie znacznie mniej czasu na bloga. Ale mimo wszystko obiecuję znaleźć zawsze jakąś chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie wrzesien minął całkiem dobrze. Jestem zadowolona. Gratuluję wyników.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja we wrześniu przeczytałam 6 naprawdę dobrych książek. Mogę go zaliczyć do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wrzesień minął całkiem nieźle ;) I niezłe wyniki [ Aleja Recenzji ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomimo tego, że tak jak napisałaś wrzesień miałaś bardzo ciężki, to i tak uzyskałaś niezły wynik, którego Ci gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    Życzę udanego października:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną grafikę wrzuciłaś :) Z prawie 5 książek przeczytanych to świetny wynik :) U mnie i tak dobrze, bo 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Naprawdę dobre wyniki :) ile odsłon!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku mimo wszystko i podziwiam zapał do wstawiania postów mimo Internetu mobilnego... mam nadzieję, że październik będzie lepsze i pozbawiony stresów, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój wrzesień był cudowny, ale raczej pod wzgledem prywatnym, a nie czytelniczym, chociaż kilak dobrych książek tez udało mi się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero dziś natrafiłam na Twojego bloga i już wiem, że będę częściej wpadać! ;)
    Swoją drogą, świetnie piszesz. :)
    Zapraszam do mnie:
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę narzekać na wrzesień. Choć przeczytałam stosunkowo mało książek (w sensie porównując z poprzednimi miesiącami), to i tak jestem zadowolona z osiągniętego wyniku.
    Życzę Ci powodzenia w październiku. Oby ten m-c był dla Ciebie łaskawszy :)

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga