29 lip 2013

The Versatile Blogger

I blogowe zabawy nadal na topie. Zostałam nominowana przez Oczytaaaanaa - za co dziękuje aczkolwiek już dawno brałam udział w tej zabawie.

A o to jej zasady :
1. Podziękować nominującemu blogerowi.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Czas na fakty  . . .
1. Jestem brunetką.
2. Kocham słodycze. Jestem łasuch-gigantus. Na szczęście moja waga mieści się w normie :)
3. Nie lubię ludzi, którzy nałogowo kłamią.
4. Bardzo rzadko ufam ludziom.
5.Panicznie boje się igieł (zastrzyków, pobierania krwi, szczepień)
6. Mój znak zodiaku to wodnik.
7. Uwielbiam herbaciane róże.

Nie będę nominować konkretnych blogów. Zachęcam do udziału wszystkich.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga