1 mar 2016

Podsumowanie - luty 2016


Kolejny miesiąc za nami, czas na podsumowanie.

Na początki jednak chce was przeprosić za moją zmniejszoną obecność w blogosferze. Luty był dla mnie ciężkim miesiącem - mam wiele spraw na głowie, borykam się z pewnymi "zmartwieniami" - dlatego też mój udział jest minimalny. W marcu niestety nie będzie lepiej.
Nie chce rezygnować z blogowania, więc mam nadzieję, że poradzę sobie ze sprawami w realu i pełną parą wrócę do świata literatury :)

Niestety problemy nie sprzyjają czytaniu, a tym bardziej pisaniu, więc moje opinie są bardziej powierzchowne i krótsze. W lutym czytałam przede wszystkim to co musiałam, czyli egzemplarze recenzenckie (6 sztuk a jedna jeszcze nie zaczęta). Ogólnie udało mi się przeczytać 10 książek + 1 komiks, co mi dało 3 648 stron. Dziennie czytałam 125 stron.
W sumie jestem zaskoczona wynikiem, gdyż spodziewałam się mniejszej ilości.

A jak Wam minął luty?

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wynik :) Oby zmartwienia szybko minęły!
    Pozdrawiam, Maw-reads

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję bardzo ładnego wyniku! Dla mnie luty też był bardzo ciężkim i przykrym miesiącem,więc doskonale Cię rozumiem.Życzę Ci,aby wszystkie sprawy ułożył się po Twojej myśli :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co się przejmować brakiem większej aktywności :) Życie, to takie realne, musi być zawsze na pierwszym miejscu. A 10 książek to przecież ładny wynik.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak,pomimo obowiązków uzyskałaś bardzo dobry wynik,dlatego też szczerze gratuluję i życzę udanego marca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wyniki :)
    Przeniosłam się na blogspota - http://monweg.blogspot.com/2016/03/odpyw-lars-saabye-christensen.html Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny wynik, u mnie tylko 4:( Za dużo pracy i chyba też za dużo snu, mam jakiś sen jak niedźwiedź wielosezonowy ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że to dobry wynik. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby wszelkie zmartwienia i problemy odeszły w niepamięć, a żebyś Ty mogła dostrzec tęczę zza tych problematycznych chmur. :)
    Bardzo świetny wynik! Choćbyś przeczytała tylko jedną książkę, to i tak ważne, że miłość do literatury jest z Tobą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję świetnego wyniku! ^_^

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga