1 maj 2016

Podsuwanie kwietnia 2016



Dziś króciutkie podsumowanie kwietnia. Piękne rozpoczął się maj. Słońce, ciepło odpowiedni czas na grillowanie :)


Kwiecień był dla mnie owocnym miesiącem - jeśli chodzi o czytanie. Zapoznałam się z treścią 15 powieści. Ogólnie przeczytałam 5 719 stron, co średnio dało mi dziennie 190 przeczytanych stron. 

Nie wszystkie recenzje już umieściłam - gdyby chciało mi się pisać tak, jak nie che, byłoby łatwiej.
Największym rozczarowaniem miesiąca była książka "Kuracja samobójców". Najnudniejszą a zarazem najdłużej czytałam powieść "Skok w bok".

Kwiecień nie odznaczył się niczym szczególnym - z wyjątkiem mokrej aury. Minął mi bardzo szybko.

A jak wam zaprezentował się kwiecień?

14 komentarzy:

  1. Świetne wyniki. Gratuluję.
    U mnie też wyjątkowo dobrze.Czytałam jak opętana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyniki, ja o takich mogę marzyć, ale liczy się, że w ogóle czytam prawda? :c
    Mi się udało w kwietniu przeprowadzić wywiad z czego bardzo się cieszę, ale dopiero dziś go opublikowałam :)
    Pozdrawiam ciepło :*
    Debby
    myslamipisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie kwiecień nie był zły, ale zdecydowanie lepiej wypadł marzec. Chociaż... kto to wie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. 15 książek - wow, jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny qynik, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 15?? Szok, gratuluję! U mnie słabiej niż u Ciebie, zapraszam na swoje podsumowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje wyniki zawsze są takie imponujące! Gratulacje! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze - są miesiące, w których jestem poza domem i wówczas mam ograniczony czas na czytanie.

      Usuń
  8. 15 to znakomity wynik! Zazdroszczę ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, 15 książek to dość dużo. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW Gratuluję to świetny wynik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ilości przeczytanych powieści, gdyż wynik jest naprawdę imponujący:3U mnie niestety w tym miesiącu marnie z powodu problemów zdrowotnych.

    OdpowiedzUsuń
  12. 15 książek, wow! :) Mi w kwietniu udało się przeczytać zaledwie dwie :/

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga