13 wrz 2017

DOTYK OSZUSTA

Autor:Mia Marlowe
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Premiera: 2013
Cykl: Dotyk tom 3
Stron: 335 

Nie jestem fanką powieści, w których wydarzenia toczą się w minionych epokach, ale...Mia Marlowe urzekła mnie swoim piórem, więc czytanie powieści "Dotyk złodzieja" oraz "Dotyk łajdaka" było bardzo przyjemne. Nic więc dziwnego, że z przyjemnością sięgnęłam po kolejną jej powieść "Dotyk oszusta".

Pomimo że polubiłam bohaterów z poprzednich tomów, to cieszy mnie fakt, że każda cześć opisuje losy innych postaci. Tym razem poznałam losy Griffina i  Emmaline - hrabiego z darem i oszustkę.

Griffin bardzo szybko został hrabią po śmierci ojca i musiał zaopiekować się matką i rodzeństwem. Aby utrzymać pozycję korzystał ze swojego daru - dzięki któremu mógł przewidzieć przyszłość. Gdy w jego ogrodzie pojawia się piękna, młoda amerykanka był nią urzeczony...jednak okazało się, że Emmalinie oświadczył się brat Griffina. Komplikacje jednak zaczynają się, gdy hrabia poprzez swój dar widzi Emmaline i siebie w bardzo niestosownym zbliżeniu...
Jak postąpi Griffin wobec brata? Jakie odkryje tajemnice dotyczące młodej amerykanki?

Tak jak poprzednie książki autorki, tak i tym razem miałam do czynienia z romansem, z nutką fantastyki oraz szczyptą erotyzmu.
Erotyczna odsłona tak jak we wcześniejszych tomach jest tylko pikantnym dodatkiem do całości, a nie punktem centralnym. 
Romans jest najważniejszym elementem treści, aczkolwiek dar głównego bohatera ma też duże znaczenie w całości.

Marlowe kolejny raz wykreowała ciekawych bohaterów. Wszystkie postacie biorące udział w wydarzeniach są dobrze rozbudowane ale także ich osobowości są skomplikowane i dzięki temu czytanie było pochłaniające, a tajemnice i intrygi tylko wzbudzały ciekawość.

Literatka ma bardzo przyjemny sposób pisania. Dba o szczegóły, ale nimi nie przytłacza. Odpowiednio dobierając słowa tworzy ciekawy klimat, obszernie rozbudowuje bohaterów - jednym słowem wie jak napisać, aby zaciekawić czytelnika. 

Cóż mogę napisać? "Dotyk oszusta" jest bardzo przyjemną lektura. W trakcie czytania tworzy się magiczny z nutką przeszłości klimat. Bohaterowie wzbudzają sympatię. Fabuła przyciąga niczym magnez, aż trudno odłożyć powieść. Jak dla mnie treść ma prawie wszystkie elementy, które sprawiają, że książka zasługuje na uwagę.
 I bardzo ubolewam nad tym, że wydawnictwo do tej pory nie zdecydowało się na wydanie tomu czwartego.
Od siebie polecam tę jak i wcześniejsze książki. Tym bardziej, że każda opisuje perypetie innej pary bohaterów.


13 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam, jak akcja dzieje się w dawnych czasach. Książka mogłaby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, chyba nie słyszałam wcześniej o tych książkach... A wydaja się bardzo intrygujące! Do tego ja nie mam nic przeciwko akcji dziejącej się w przeszłości... (wręcz przeciwnie - uwielbiam historię i zgłębianie takich pozycji to dla mnie czysta przyjemność ^_^), do tego romans, trochę fantastyki... Może uda mi się gdzieś zapolować na pierwszą część :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bardzo lubię gdy akcja toczy się w przeszłości, więc jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że fabuła aż tak przyciąga. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyka to moja domena, więc mało kiedy nie jestem chętna do jej przeczytania. Teraz również mam ochotę zapoznać się z tą powieścią, choć oczywiście zacznę od pierwszego tomu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna propozycja na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nabrałam ochoty. Nie słyszałam wcześniej o tych książkach, ale wydają mi się interesujące. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej serii i jak na razie nie mam jej w planach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa seria, o której nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię erotyków, ale uwielbiam powieści historyczne. Nigdy takiego połączenia nie czytałam, a może w moim przypadku okazałoby się strzałem w dziesiątkę! Muszę mieć serię na uwadze ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej serii, ale mogłabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Trzymałem szczęście za ogon; wyrwało się, zostawiając mi w ręku pióro, którym piszę...Stanisław Jerzy Lec
Niemiłe, obraźliwe, wulgarne lub powtarzające się komentarze będą usuwane.Anonimowych komentatorów proszę o wpisanie imienia, inaczej komentarz usunę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga