2 lut 2013

Podsumowanie stycznia 2013




Dziś z małym opóźnieniem robię podsumowanie stycznia. Pierwszy miesiąc roku minął mi naprawdę szybko.

Wczoraj także zmieniłam wygląd bloga, mam nadzieję, że nie jest za ciemno. Przy okazji miałam nie lada kłopot, ale jakoś udało mi się go rozwiązać.

W styczniu udało mi się przeczytać 11 książek.
 Niestety nie wszystkie recenzje zostały już umieszczone, niektóre z nich pojawią się za jakiś czas. Jak widzicie, także nie wszystkie książki były na stosikach, jakie prezentowałam.

1.Hades na urlopie - A.Fethke (407) recenzja
2. Hobbit - czyli tam i z powrotem J.R.K. Tolkien (414)recenzja
3 Trauma - G. Masterton (262)
4 L.K.Hamilton - Pieszczota nocy (437)
5.L.K. Hamilton - Dotknięcie mroku (553)
6. Nów księżyca - R.Hawthorne (279)
7. Szeptem - B.Fitzpatrick (324)
8. G.Masterton - Syrena (238)
9. Atlas chmur - D.Mitchell (535) (wkrótce)
10.Pas Deltory - E. Rodda (173) recenzja
11.Reckless - Kamienne ciało - C.Funke (348) recenzja

Miesiąc okazał się zaczytanym styczniem. Razem przekartkowałam 3930 stron. Dziennie średnio wychodzi 128. Muszę powiedzieć, że sama jestem zaskoczona takim wynikiem.

W styczniu do obserwatorów dołączyło się  17 osób (grudzień 99) + 2 osoby w lutym. Jest mi niezmiernie miło. Cieszy mnie także wzrastająca liczba odwiedzin i komentarzy.

W styczniu wejść  2 570, a tak prezentuje się diagram:


Wykres wyświetleń strony Bloggera










Udało mi się także nawiązać współpracę z  Grupą wydawniczą Publicat, co mnie bardzo cieszy.
Już niedługo recenzje książek, jakie od nich dostałam. I to już na tyle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga